15 липня 2024

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід
  • Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ "Десна"
  • Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Що вибирає покупець ВТМ чи Бренд: тенденції в Україні та світі.
  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
  • Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
  • Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: Вибудова власної торгівельної марки в категорії барарейок.
  • Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
  • Олексій  Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу
  • Надія Підлісна, Директор департаменту з якості ЕКО МАРКЕТ. Тема: Стандарти виробництва ВТМ для успішної співпраці з мережами
  • Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш". Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
  • Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  • Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
  • Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  • Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора.Тема уточняється
  • Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
  • Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
  • Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів. Кейс ТМ JOY diapers for you.
  • Едуард Ахрамович - підприємець, візіонер, СЕО та засновник групи компаній Art Nation, першим запустив фіджитальні акції лояльності в Україні. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс "Гусь Призолов".
  • Олег Мірошниченко, керівник напрямку власних брендів Suziria Group. Тема: Як побудувати преміальну міжнародну ВТМ: case study від Savory

Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)