Результаты поиска
- 1. Товар Киев, Master-тренинг КАТЕГОРИЙНЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ
- 2. Товар «МАСТЕР УПРАВЛЕНИЯ: Ситуационное лидерство - как основа эффективности управления персоналом»
- 3. Товар Киев, Тренинг-практикум для отдела закупок
- 4. Товар Конференция B2B Master-2019, Битва лучших бизнес-тренеров
- 5. Новость Мережа TA-DA! визнана «Вибором споживача» на PrivateLabel Award-2025
- 6. Новость Поділилися досвідом та отримали визнання: EVA на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 7. Новость Костянтин Жук та Альона Штанько (METRO Україна) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Як ми будуємо ефективне партнерство з виробниками ВТМ
- 8. Новость Цифровізація логістики: виступ Ярослава Дроздовського (ГС «ЕПАЛ Україна») на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 9. Новость Ольга Момчилович (мережа магазинів «ЛотОк») на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Розширення продуктової лінійки власної торгової марки
- 10. Новость Сергій Бутенко (ТОВ «ПРОКОМ») на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Як впровадження BAS ERP за технологією ТШВК змінює бізнес-процеси виробників FMCG
- 11. Новость Валентина Малишева (Konica Minolta Ukraine) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Цифрова етикетка як персоналізована розмова із споживачем
- 12. Новость Олексій Шеремет (ТОВ «ФТП») на PrivateLabel&FMCG Master-2025: ВТМ – під ключ. Від пошуку до реалізації
- 13. Новость Дмитро Карпенко (FILLIN UKRAINE) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Навчання лінійного персоналу як конкурентна перевага для Private Label
- 14. Новость Тетяна Хмельницька (Аврора Мультимаркет) на PrivateLabel&FMCG Master-2025: Виклики при масштабуванні та розширенні бізнесу
- 15. Новость Цифрова полиця і вибір покупця: як контент вирішує все — виступ Данила Іванова (Listex) на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 16. Новость Довіра до бренду починається з сервісу: виступ Марії Заяць (ТОВ «Ярофрут») на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 17. Новость Інтелектуальна власність як конкурентна перевага: виступ Ігоря Шевченка (УКРНОІВІ) на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 18. Новость Як створюються смаки, що визначають бренд: Антон Бабич (Асканія-Пак) на PrivateLabel&FMCG Master-2025
- 19. Новость Як просувати ВТМ у TikTok, Instagram і Telegram: кейс VARUS від Наталії Краснощок
- 20. Новость Французький підхід до українського ВТМ: Юлія Голубкова (Auchan Україна) презентує екосистему власних торгових марок ритейлера