04 жовтня 2019

Досвід створення та просування власної торгової марки мінеральної води «Активіта».

Досвід створення та просування власної торгової марки мінеральної води «Активіта».

6418

Чимало Компаній FMCG сектору акцентують свою увагу на створенні та просуванні власних торгових марок. Такий підхід має певні переваги у порівнянні з продажем населенню товарів інших брендів. Для торговельних мереж це насамперед створення додаткових точок візуального контакту з брендом за межами магазину (безкоштовна реклама), вища маржинальність та більше можливості контролю якості продукції.

Досвідом створення та просування власної торгової марки мінеральної води «Активіта» з нами поділилась представник ТОВ «ЧСПМ» - Ольга Ільященко:

- "Активіта" - торгова марка мінеральної води, розроблена  на замовлення "Черкаської спілки продовольчих маркетів", до якої на данний момент входять 33 торгові точки. Правильно?

- Так, 33 торгові точки. Розробка торгової марки води “Активіта” розпочалася у січні 2018 року, а на полиці продукція потрапила в червні 2018 року.

На етапі розробки ми розуміли, що створити популярну серед людей торгівельну марку неможливо без якісної води. Тому, ми ретельно вивчили ринок та прискіпливо вибирали постачальника.

Зокрема, ми провели тендер та серед всіх учасників обрали “А.М.В Карпати”.

- За якими ж критеріями проводився вибір?

- В першу чергу, ми звертали увагу на якість води, корисний мінеральний склад, приємний смак, придатність до щоденного вживання та конкурентоспроможну ціну.

Окрім цього, вода має походження з екологічно чистого регіону Закарпаття.

Ми визначили, що вода Крайна від “А.М.В Карпати” відповідає всім цим критеріям та ми зможемо запропонувати людям на наших полицях корисну воду за доступною ціною з економічно доцільною для нас нормою прибутку та ще розфасовану в наші фірмові пляшки “Активіта”. 

- Ви досягли доволі хорошого результату за короткий період часу. Яка Ваша тактика у продажах?

- Для підтримання продажів: викладку робимо на всіх максимально можливих додаткових місцях, на основних полицях в долі 20% в категорії мінеральної води, постійно проводимо акції, як з ціновою знижкою, так і акційні  дії такі як:

-"5+1" Купуєш 5-ть пляшок отримуєш  1-ну в подарунок, аналогічно "2+1" та в 2018 році була проведена акція "10+1";

- акція "Наша п'ятниця", коли в одну з п'ятниць в місяці продаємо одну позицію води зі знижкою - 50% для покупців;

- розміщуємо борди та сіті-лайти по всьому місту на період перед стартом сезону з весни і до кінця літа.

- Ринок води в Україні доволі насичений, важко конкурувати з брендами які давно існують на ринку?

- Ми розуміємо, що ми робимо і для чого ми це робимо, тому ні. Серед конкурентів ми знаходимось на четвертому місці, а продаж води Активіта складає понад 15% від загального продажу мінеральної води. Вважаємо, що це доволі хороший результат за такий період існування на ринку.

- Погоджуюсь. Думаю ви на цьому не зупинетесь!?

- Авжеж. Зараз на майбутнє планується розробка спорт-пляшки з кришкою дозатором 0,888 л. Також, ведуться перемовини про розширення точок збуту нашої води, наприклад до закладів харчування та спортзалів.

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Інновації у рітейлі >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*