16 августа 2021

Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами

Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами

4731

Різнокольорові, складні і постійно мінливі - кондитерські вироби та снеки - одна з найбільш різноманітних категорій сучасних продуктових магазинів.

В зв’язку з частими запусками нових продуктів і великою часткою сезонних, ця категорія містить багато конкуруючих продуктів і брендів, які борються за частку у гаманці покупців. Продажі дуже імпульсні, тому поширені вторинна викладка та перехресний мерчандайзинг з іншими категоріями, такими як напої, кава та їжа на виніс.

Мерчандайзинг для стимулювання імпульсних покупок

Через велику частку споживання поза домом кондитерські вироби та закуски продаються в упаковках, що відрізняються за кольором, формою та розміром. Оскільки покупці розпещені вибором, більше шансів бути вибраними та купленими мають охайно та чітко представлені товари. Штовхачі та лотки (треї) створюють добре організовані полиці, де продукція завжди лицем до покупця і потребує менше витрат праці на поповнення запасів. Також вони мають можливість комунікації на полицях, що допомагає покупцям орієнтуватися в категорії.

Додатково, можна використовувати такі інструменти як підсвітку для полиць, рамки, вторинні дисплеї та шелфтокери для виділення найбільш продаваних брендів та потужних SKU, привертаючи увагу покупця під час прогулянки по магазину на автопілоті та стимулюючи продажі.

Дозвольте покупцям вибирати

Натуральні перекуси (снеки), такі як горіхи, все частіше продаються на вагу, а не в розфасованих коробках або пакетах. Прозорі контейнери з совком та гравітаційні контейнери допомагають створити видимість та достаток, зменшуючи час на поповнення продукцією.

Мерчандайзинг на вагу також має таку перевагу як можливість покупцям вибрати саме той мікс кондитерських виробів або перекусів, який вони хотіли б придбати. Це дозволяє покупцям більше контролювати процес покупки та створювати кращий досвід. Цей варіант мерчандайзингу ідеально підходить для покупців, які прагнуть налагодити здорові звички перекусу, зменшуючи при цьому відходи упаковки.

HL пропонує ряд рішень для мерчандайзингу, які допомагають створити кращі враження від покупок у категорії кондитерських виробів та снеків.

Рекомендовані рішення для категорії кондитерських виробів та снеків:

Гравітаційні ємності

Ємності з совком або щипцями

 

Металеві пушерні треї на полицю

Металеві пушерні треї на перекладину

Пластикові поличні розділювачі та штовхачі

Треї, в т.ч. закриті

Бажаєте створити свою категорію, що стимулює імпульсні покупки?

 Зверніться до нас за детальною інформацією - www.d-u.com.ua 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Инновации в ретейле >

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*