Від менеджера з продажів до комерційного директора за 8 років
Стабільне зростання на одному місці роботи чи регулярний пошук нових пропозицій від інших компаній заради підняття по кар’єрним сходам? Ефективність кожного способу є темою для дискусій, але комерційний директор охоронного холдингу SHERIFF, Максим Туренко, розповість про власний досвід. Всього за 8 років йому вдалося посісти посаду комерційного директора, починаючи з менеджера продажів. Максим поділився подробицями кар’єрного зростання у власному інтерв’ю.
З чого почалася ваша кар’єра?
Я розпочав кар’єру менеджером з продажів у різних компаніях, де поступово вдосконалював навички та займав вже посади старшого менеджера та керівника. Потім випадково натрапив на вакансію менеджера з продажів у SHERIFF і вирішив спробувати себе у новій галузі. На той момент у SHERIFF не була побудована система продажів, тож я почав пропонувати та реалізовувати свої навички з попереднього досвіду. Постійна ініціатива та присутність не залишилися непоміченими й вже за рік зайняв посаду керівника відділу продажів, ще через деякий час: керівника департаменту. Тут виявився потрібним антикризовий менеджмент: як точковий, так і комплексний. Це також оцінили в компанії і я взяв під своє керівництво роботу call-центрів, персональних менеджерів В2В-клієнтів, бізнес-процеси холдингу. На зараз, я вже 8 років працюю в SHERIFF, з яких 3 – комерційним директором. Це не можна назвати спонтанним стрибком по кар’єрним сходам, яке відбулося чудом. Ні, це багато наполегливої роботи в компанії, яка цінує співробітників та дає їм можливості для розвитку.
Якими для вас стали ключові фактори просування по кар’єрним сходам?
Я б хотів сказати, що опинився у правильному місці в правильний час, але насправді це постійна робота. Над собою в тому числі. Постійне вдосконалення навичок, набуття нових, додаткове навчання – я постійно намагався стати кращою версією себе. Проте усе це не мало б значення, якби я не навчився пропонувати та ініціювати власні вирішення проблем, розповідати про своє бачення, захищати та підтверджувати свою думку. А головне: використовувати можливості, які тобі дають. SHERIFF не обмежував мене, навпаки: давав простір для запуску проєктів та задумок. І це поєднання: вдосконалення самого себе та наявності можливостей стало ключовим фактором успішного просування по кар’єрним сходам.
З якими головними викликами ви стикнулися протягом професійної діяльності?
За весь час найбільше запам’яталися напевно переорієнтація на ринок В2В та масштабування по всій Україні. З початку заснування SHERIFF працював здебільшого з аудиторією В2С сегменту і займався безпосередньо встановленням сигналізації у квартирах. Проте ми зрозуміли, що настав час підкорювати нові вершини і почали поступово трансформувати процеси всередині компанії, розширювати послуги, аби бути цікавими для бізнесів. Зараз я вважаю, що це було одним із найбільш правильних рішень, яке було ухвалено вчасно, адже окрім успіхів у сегменті В2С, ринок В2С перейшов у період стагнації. Щодо масштабування – це був особливий виклик, адже ми знали про наявність запиту на наші послуги в регіонах, але пласт роботи вражав. І ми це зробили: за 3 місяці відбулася експансія і SHERIFF зайняв своє місце в кожному обласному центрі України.