Розширення каналів збуту ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” та розвиток власної мережі.
Український виробник ТОВ “КондитерськетВиробництво Добробут” знаходиться в Дніпропетровській області. На сьогодні асортимент продукції компанії складає понад 300 найменувань, що виготовляється із застосуванням сучасних кондитерських технологій і з натуральних інгредієнтів за фірмовою рецептурою.
Компанія увійшла у список 100 виробників другого етапу Національного проєкту «Підготовка виробників і мереж до сезону 2023-2024 закупівель продуктової галузі України», організатором якого виступила В2В Медіа Група TradeMasterGroup.
В 2023 році “Кондитерське Виробництво Добробут” відкрило власну фірмову мережу з 54 магазинів та кафе, і, разом, з цілями розширювати канали збуту для власної продукції по всій Україні, компанія мала за мету розвиток магазинів на пошук нових постачальників для співпраці.
В рамках проєкту компанія брала участь у навчанні "Ведення перемовин. Підвищення рівня переговорних навичок з «баєрами» і створення ефективної комерційної пропозиції" та 2-х конференціях «FoodMaster-2024»(квітень 2024) та «PrivateLabel-2024»(вересень 2024) та столах перемовин виробників та закупівельників, а також круглих столах для виробників та рітейлерів кондитерської галузі.
Микитович В’ячеслав, менеджер по роботі з національними мережами ТД «Добробут», розповів про результати проєкту та його вплив на розвиток компанії у 2024 р. в цілому:
«В проєкті компанія отримала корисну інформацію щодо створення комерційної пропозиції для рітейлу у форматах inbox і offbox, врахування конкурентних переваг, що робить пропозицію привабливою та унікальною. Цінними були практичні знання, як баєр ухвалює рішення, які товари шукає, як керує категорією і чому часто каже «ні». Переговорні навички зросли до рівня «експерт”, що допомогло досягти гарних результатів на “столах перемовин” з потенційними партнерами.
Саме на проєкті нам вдалося знайти постачальників для нашої мережі магазинів, в тому числі виробників та постачальників сировини, наприклад «Запоріжський хлібокомбінат №1», компанія «Сладо» та ін. Саме завдяки цьому нам вдалося розширити власну лінійку продукції мафінової групи, круасанів, трубочок. Ця лінійка відповідає вимогам запиту ринку і дозволяє нам зменшити собівартість. Саме завдяки колобораціям з партнерами-виробниками ми також впровадили власне пакування для індивідуального фасування.
Завдяки дискусійним панелям кондитерської галузі, що відбулися в рамках проєкту, ми почули цінний зворотній зв’язок напряму від мереж, дізналися у якому стані розвитку чи рецесії перебувають мережі з різних регіонів, довідалися про основні критерії та вимоги роздрібної мережі для свого постачальника, в яких групах товарів є потреба і які саме мережі готові до співпраці вже сьогодні.»
Усе це стало поштовхом для розвитку компанії у 2024 році та розширенню її каналів збуту.
Компанія успішно реалізувала план щодо виведення нових продуктів на ринок кондитерських виробів, оскільки виробник активно реагує на запити споживачів, і сьогодні нова лінійка з мафінів, круасанів, трубочок складає приріст на 5-7% і є конкурентоспроможною за рахунок зниження собівартості, індивідуального пакування і входить в соціальний сегмент.
Це дозволило залучити додаткових клієнтів та розпочати співпрацю у сфері ВТМ, сприяючи розвитку цього напрямку. В ході комунікацій з постачальниками та покупцями, виробник розробив план дій, який дозволив оперативно відповідати на запити мереж щодо нових кондитерських продуктів.
Після FoodMaster-2024 в квітні компанія розширила співпрацю з рітейлерами “Варус”, “Економ” та “Файно маркет”. Завдяки цьому прибуток зріс більше ніж на 5%.
А вже у вересні 2024 р. до баєрів виробника додалася мережа «Делікат» перемовини з якою по співпраці знаходяться на фінальній стадії реалізації. Також за результатами перемовин поліпшилися умови по направленню власних торгових марок (ВТМ) з новим партнером – мережею «Економ+».
Після запуску ВТМ приріст з прибутку складає 5-10%, товарообіг збільшився у 2-3 рази. Плануємо продовжувати розвиватися у напрямку ВТМ з мережами і досягти збільшення приросту і надалі, щоб продукція від ТД Добробут була доступною для кожної родини.
На даний момент продукція ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” представлена на полицях таких регіональних мережах, як «Копілка» з Кропивницького, «Делві», «Копійка» з Одеси та «Файно-маркет». Також можна зустріти смаколики під ТМ Добробут або під ВТМ мережі.
Співпраця з «Файно-маркет» файно впливає на розвиток виробництва «Добробут». Протягом 2024 р. було запущено 6 нових SKU, які дозволяють кінцевому споживачу обирати доступний і якісний продукт. Споживачі полюбляють печиво родом з дитинства «Файна Марка», такі як «Віденське з абрикосом», «Дитяче здобне», «Незабутки», «Сонячне латте», «Флоріна з малиною». Вся продукція компаніі ТД «Добробут» сертифікована. В партнерстві з мережею, Добробут бере участь у Фестивалі Солодощів, який запровадили «Файно-маркет». Нинішня колаборація дозволяє підтримувати соціальні проєкти для допомоги дітям, ВПО, нашим захисникам. Добробут сьогодні є Стратегічним партнером мережі, зі спільною метою розвиватися та розширювати покриття у Одеській, Кіровоградській областях.
Завдяки приросту прибутки, виробник активно розвиває всі виробничі процеси- розширює власний автопарк, автоматизує РЦ. Це дає можливість доставляти замовлення напряму в РЦ мереж, що дозволяє зменшувати витрати на логістику і, відповідно, впливає на собівартість продукції. Мережа власних магазинів розширилася з 54 до 64 торгових точок.
З додаванням кожної нової мережі та партнера до портфеля виробника, компанія Добробут спостерігає зростання товарообігу і, відповідно, прибутку.
Микитович В’ячеслав відмічає: «Після другого етапу проекту ми розпочали співпрацю з мережею Файно-маркет, що призвело до збільшення наших показників прибутку на 5-7%. Наразі активно працюємо над реалізацією співпраці з мережами «Делікат» та «Аврора», і сподіваємося на подальше зростання наших фінансових показників. Організатори Проєкту змогли зібрати багато виробників, мереж та потенційних партнерів в одному місці й в один час. Присвятивши переговорам один день, компанія отримала можливість провести кілька десятків презентацій і переговорів, долучити нових замовників і прогнозувати напрямки розвитку».
В подальших планах виробника – вихід на національні мережі, і для цього компанія планує збільшувати потужності виробництва, забезпечення нових виробничих цехів,
наприклад, по виробництву зефірної групи.
В результаті ефективної співпраці ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” вийшов на нові ринки збуту, розширив асортимент та залучив нових споживачів – поціновувачів натуральної кондитерської.
Шановні партнери!
Запрошуємо Вас взяти участь у столах переговорів під час ХVІ щорічної виставки та конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, яка відбудеться 27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, вул. Берестейський, 40-Б).
Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, що об'єднає понад 1500 учасників: власників, генеральних директорів, керівників закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.
Чому варто приєднатися?
- - Унікальна можливість для налагодження нових бізнес-зв’язків у форматі "Рітейлер-Постачальник".
- - Спілкування з провідними рітейлерами та постачальниками України.
- - Обговорення ключових питань відновлення бізнесу та сталого розвитку після війни.
- - Участь у заходах, що об’єднують інновації, маркетинг та бізнес-стратегії.
Під час події Ви також зможете відвідати:
- - 130 виставкових стендів найкращих товарів і послуг.
- - Галерею новинок від провідних постачальників України.
- - Big Trade-Marketing Show-2025 із виступами 30 топ-спікерів.
- - Урочисту церемонію нагородження переможців національних премій.
Долучайтеся до головної події року у світі рітейлу та FMCG!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Маркетинг та продажі >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар