20 січня 2025

Розширення каналів збуту ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” та розвиток власної мережі.

Розширення каналів збуту ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” та розвиток власної мережі.

2022

Український виробник ТОВ “КондитерськетВиробництво Добробут” знаходиться в Дніпропетровській області. На сьогодні асортимент продукції компанії складає понад 300 найменувань, що виготовляється із застосуванням сучасних кондитерських технологій і з натуральних інгредієнтів за фірмовою рецептурою.
Компанія увійшла у список 100 виробників другого етапу Національного проєкту «Підготовка виробників і мереж до сезону 2023-2024 закупівель продуктової галузі України», організатором якого виступила В2В Медіа Група TradeMasterGroup.

В 2023 році “Кондитерське Виробництво Добробут” відкрило власну фірмову мережу з 54 магазинів та кафе, і, разом, з цілями розширювати канали збуту для власної продукції по всій Україні, компанія мала за мету розвиток магазинів на пошук нових постачальників для співпраці.
В рамках проєкту компанія брала участь у навчанні "Ведення перемовин. Підвищення рівня переговорних навичок з «баєрами» і створення ефективної комерційної пропозиції" та 2-х конференціях «FoodMaster-2024»(квітень 2024) та «PrivateLabel-2024»(вересень 2024) та столах перемовин виробників та закупівельників, а також круглих столах для виробників та рітейлерів кондитерської галузі.
Микитович В’ячеслав, менеджер по роботі з національними мережами ТД «Добробут», розповів про результати проєкту та його вплив на розвиток компанії у 2024 р. в цілому:

«В проєкті компанія отримала корисну інформацію щодо створення комерційної пропозиції для рітейлу у форматах inbox і offbox, врахування конкурентних переваг, що робить пропозицію привабливою та унікальною. Цінними були практичні знання, як баєр ухвалює рішення, які товари шукає, як керує категорією і чому часто каже «ні». Переговорні навички зросли до рівня «експерт”, що допомогло досягти гарних результатів на “столах перемовин” з потенційними партнерами.
Саме на проєкті нам вдалося знайти постачальників для нашої мережі магазинів, в тому числі виробників та постачальників сировини, наприклад «Запоріжський хлібокомбінат №1», компанія «Сладо» та ін. Саме завдяки цьому нам вдалося розширити власну лінійку продукції мафінової групи, круасанів, трубочок. Ця лінійка відповідає вимогам запиту ринку і дозволяє нам зменшити собівартість. Саме завдяки колобораціям з партнерами-виробниками ми також впровадили власне пакування для індивідуального фасування.

Завдяки дискусійним панелям кондитерської галузі, що відбулися в рамках проєкту, ми почули цінний зворотній зв’язок напряму від мереж, дізналися у якому стані розвитку чи рецесії перебувають мережі з різних регіонів, довідалися про основні критерії та вимоги роздрібної мережі для свого постачальника, в яких групах товарів є потреба і які саме мережі готові до співпраці вже сьогодні.»
Усе це стало поштовхом для розвитку компанії у 2024 році та розширенню її каналів збуту.
Компанія успішно реалізувала план щодо виведення нових продуктів на ринок кондитерських виробів, оскільки виробник активно реагує на запити споживачів, і сьогодні нова лінійка з мафінів, круасанів, трубочок складає приріст на 5-7% і є конкурентоспроможною за рахунок зниження собівартості, індивідуального пакування і входить в соціальний сегмент.

Це дозволило залучити додаткових клієнтів та розпочати співпрацю у сфері ВТМ, сприяючи розвитку цього напрямку. В ході комунікацій з постачальниками та покупцями, виробник розробив план дій, який дозволив оперативно відповідати на запити мереж щодо нових кондитерських продуктів.
Після FoodMaster-2024 в квітні компанія розширила співпрацю з рітейлерами “Варус”, “Економ” та “Файно маркет”. Завдяки цьому прибуток зріс більше ніж на 5%.
А вже у вересні 2024 р. до баєрів виробника додалася мережа «Делікат» перемовини з якою по співпраці знаходяться на фінальній стадії реалізації. Також за результатами перемовин поліпшилися умови по направленню власних торгових марок (ВТМ) з новим партнером – мережею «Економ+».
Після запуску ВТМ приріст з прибутку складає 5-10%, товарообіг збільшився у 2-3 рази. Плануємо продовжувати розвиватися у напрямку ВТМ з мережами і досягти збільшення приросту і надалі, щоб продукція від ТД Добробут була доступною для кожної родини.
На даний момент продукція ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” представлена на полицях таких регіональних мережах, як «Копілка» з Кропивницького, «Делві», «Копійка» з Одеси та «Файно-маркет». Також можна зустріти смаколики під ТМ Добробут або під ВТМ мережі.
Співпраця з «Файно-маркет» файно впливає на розвиток виробництва «Добробут». Протягом 2024 р. було запущено 6 нових SKU, які дозволяють кінцевому споживачу обирати доступний і якісний продукт. Споживачі полюбляють печиво родом з дитинства «Файна Марка», такі як «Віденське з абрикосом», «Дитяче здобне», «Незабутки», «Сонячне латте», «Флоріна з малиною». Вся продукція компаніі ТД «Добробут» сертифікована. В партнерстві з мережею, Добробут бере участь у Фестивалі Солодощів, який запровадили «Файно-маркет». Нинішня колаборація дозволяє підтримувати соціальні проєкти для допомоги дітям, ВПО, нашим захисникам. Добробут сьогодні є Стратегічним партнером мережі, зі спільною метою розвиватися та розширювати покриття у Одеській, Кіровоградській областях.
Завдяки приросту прибутки, виробник активно розвиває всі виробничі процеси- розширює власний автопарк, автоматизує РЦ. Це дає можливість доставляти замовлення напряму в РЦ мереж, що дозволяє зменшувати витрати на логістику і, відповідно, впливає на собівартість продукції. Мережа власних магазинів розширилася з 54 до 64 торгових точок.
З додаванням кожної нової мережі та партнера до портфеля виробника, компанія Добробут спостерігає зростання товарообігу і, відповідно, прибутку.
Микитович В’ячеслав відмічає: «Після другого етапу проекту ми розпочали співпрацю з мережею Файно-маркет, що призвело до збільшення наших показників прибутку на 5-7%. Наразі активно працюємо над реалізацією співпраці з мережами «Делікат» та «Аврора», і сподіваємося на подальше зростання наших фінансових показників. Організатори Проєкту змогли зібрати багато виробників, мереж та потенційних партнерів в одному місці й в один час. Присвятивши переговорам один день, компанія отримала можливість провести кілька десятків презентацій і переговорів, долучити нових замовників і прогнозувати напрямки розвитку».
В подальших планах виробника – вихід на національні мережі, і для цього компанія планує збільшувати потужності виробництва, забезпечення нових виробничих цехів,

наприклад, по виробництву зефірної групи.
В результаті ефективної співпраці ТОВ “Кондитерське Виробництво Добробут” вийшов на нові ринки збуту, розширив асортимент та залучив нових споживачів – поціновувачів натуральної кондитерської.

 Шановні партнери!

Запрошуємо Вас взяти участь у столах переговорів під час ХVІ щорічної виставки та конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, яка відбудеться 27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, вул. Берестейський, 40-Б).

Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, що об'єднає понад 1500 учасників: власників, генеральних директорів, керівників закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.

Чому варто приєднатися?

  • - Унікальна можливість для налагодження нових бізнес-зв’язків у форматі "Рітейлер-Постачальник".
  • - Спілкування з провідними рітейлерами та постачальниками України.
  • - Обговорення ключових питань відновлення бізнесу та сталого розвитку після війни.
  • - Участь у заходах, що об’єднують інновації, маркетинг та бізнес-стратегії.

Під час події Ви також зможете відвідати:

  • - 130 виставкових стендів найкращих товарів і послуг.
  • - Галерею новинок від провідних постачальників України.
  • - Big Trade-Marketing Show-2025 із виступами 30 топ-спікерів.
  • - Урочисту церемонію нагородження переможців національних премій.

Долучайтеся до головної події року у світі рітейлу та FMCG!

Повна програма та реєстрація 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Раздел: Маркетинг та продажі >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*