Як Агрофірма “ Козацька” тримає тил свого бізнесу.

Участь українських виробників в нашому проєкті та їхні історії успіху під час війни надихають. Організатор проєкту – TradeMasterGroup.
Мета проєкту: заповнення прогалин в асортименті харчових продуктів в Україні через визначення потреб мереж і пошук українських виробників, а також укладення контрактів на постачання через переговори між мережами, дистриб'юторами та виробниками.
Це реалізується завдяки таким учасникам, як сьогоднішній виробник м’ясної продукції – ТОВ "Агрофірма "Козацька" з Сумської області.
ТОВ "Агрофірма "Козацька" брала участь у другому етапі проєкту в березні-квітні 2024 року. Ми звернулися до голови правління компанії Віктора Гали, щоб дізнатися про результати участі через півроку та зміни, які сталися в бізнесі.
Після участі у проєкті компанія створила та успішно впровадила лінійку крафтової м'ясної продукції під брендом "Лямці" та побудувала новий цех для виробництва ковбас. У результаті обсяги виробництва зросли, а асортимент продукції розширився.
У 2024 році асортимент продукції збільшився, додавши до традиційних м’ясних продуктів з яловичини та оленини молочну продукцію, таку як сир «Адигейський» та «Халумі», йогурти з натуральними наповнювачами та кефір.
Основні канали збуту продукції включають мережі магазинів «ЕкоЛавка «ТОВ «АФ «КОЗАЦЬКА»», продуктові магазини Сумщини та продажі через інтернет. Активізація продажів через інтернет дозволила охопити нові ринки та збільшити відсоток реалізації на 5%, що свідчить про ефективність прийнятих заходів.
Навчання з «Ведення перемовин» дозволило зрозуміти основні тенденції створення комерційних пропозицій та змінило переговорний процес на користь виробника. На
панельних дискусіях мереж та виробників була представлена інформація щодо основних тенденцій продажу продовольчих товарів та просування товарів через інтернет.
Протягом 2024 року продукцію компанії почали купувати регіональні мережі магазинів «Продуктова хатка», «Сумська м’ясна компанія», ТМ «Fish King» та ФОП Кульомза Р.М. На стадії підписання знаходиться договір з мережею магазинів «GOODWINE» (м.Київ). Також компанія відкрила власні магазини в Конотопі, Києві та Харкові. У 2024 році компанія покращила внутрішні бізнес-процеси, запровадивши систему контролю та обліку продукції на виробництві м’яса. Оптимізація упаковки продукції відповідно до вимог ритейлу збільшила продажі, особливо сиров’яленої продукції.
Щодо планів на майбутнє, горизонт планування наразі короткостроковий через війну. Компанія продовжує партнерства, які існують на даний час, та розглядає питання релокації, але остаточного рішення ще не прийнято.
Участь у проєкті дала змогу компанії зробити суттєвий крок вперед та знайти партнерів для майбутнього співробітництва.
«Бажаємо розвитку проєкту, оскільки багато виробників у Сумській області потребують нових каналів збуту, як і ми» – завершив свою історію успіху Віктор Гала.
Шановні партнери!
Запрошуємо Вас взяти участь у столах переговорів під час ХVІ щорічної виставки та конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, яка відбудеться 27-28 березня 2025 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ, вул. Берестейський, 40-Б).
Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, що об'єднає понад 1500 учасників: власників, генеральних директорів, керівників закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній.
Чому варто приєднатися?
- - Унікальна можливість для налагодження нових бізнес-зв’язків у форматі "Рітейлер-Постачальник".
- - Спілкування з провідними рітейлерами та постачальниками України.
- - Обговорення ключових питань відновлення бізнесу та сталого розвитку після війни.
- - Участь у заходах, що об’єднують інновації, маркетинг та бізнес-стратегії.
Під час події Ви також зможете відвідати:
- - 130 виставкових стендів найкращих товарів і послуг.
- - Галерею новинок від провідних постачальників України.
- - Big Trade-Marketing Show-2025 із виступами 30 топ-спікерів.
- - Урочисту церемонію нагородження переможців національних премій.
Долучайтеся до головної події року у світі рітейлу та FMCG!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Маркетинг та продажі >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар