14 травня 2019

Дослідження GfK європейського ринку роздрібної торгівлі

Дослідження GfK європейського ринку роздрібної торгівлі

3302

Стаціонарна роздрібна торгівля у ЄС: найвище зростання у 2019 році в Румунії та Литві. За очікуваннями GfK, номінальний приріст обороту роздрібної торгівлі в 27 країнах ЄС (за винятком Великої Британії) у 2019 році складатиме 2 відсотки. Найбільші темпи зростання очікуються у Румунії (+7%) та Литві (+5,9%). Також зростання прогнозується в Іспанії (+2,4%) та Франції (+2,8%). Наводимо деякі результати аналізу європейського ринку роздрібної торгівлі у 2019 р., проведеного GfK, доступного безкоштовно. Більшість європейських споживачів нині перебувають під впливом різноспрямованих чинників. З одного боку, це невизначеність ситуації у зв’язку з Brexit, торговельні конфлікти та слабкі перспективи росту на важливих експортних ринках, таких як Китай. А з іншого боку – стійкий ринок праці, підвищення заробітної плати та помірні ціни на нафту. Враховуючи згадані чинники підрозділом GfK Geomarketing було проведено оцінку ключових показників європейської роздрібної торгівлі, результати якої опубліковані в безкоштовному звіті «European retail in 2019». У дослідженні проаналізовано фактаж і тенденції у 32 європейських країнах і запропоновано прогноз обороту на 2019 рік, тож роздрібні торговці, інвестори та розробники проектів матимуть важливий орієнтир у процесі прийняття рішень. «Для роздрібної торгівлі у країнах ЄС-27 у 2019 році GfK прогнозує номінальний приріст обороту на 2%, – коментує керівник дослідження, доктор Йоханнес Шамель. – Цей показник є лише трохи вищим від темпів інфляції та порівняним із торішнім зростанням».

Основні результати дослідження:

- Купівельна спроможність: У 2018 році середня купівельна спроможність кожного мешканця країн ЄС-27 складала 16 878 євро. Це відповідає номінальному зростанню на 3% у порівнянні з минулим роком. Десять країн ЄС, які у 2018 році мали найвище зростання купівельної спроможності на душу населення, загалом мають купівельну спроможність нижче середнього європейського рівня і були прийняті в ЄС в рамках політики розширення ЄС на Схід.
- Прогноз обороту на 2019 рік: З огляду на неухильне динамічне зростання роздрібної торгівлі онлайн, GfK очікує, що номінальний приріст обороту у країнах ЄС-27 зросте на 2%. Найбільші темпи зростання прогнозуються для Румунії (+7%) та Литви (+5,9%).
- Інфляція: Зниження цін на енергоносії з кінця 2018 року засвідчує, що рівень інфляції в ЄС знизиться. Водночас торгові суперечки з США та ослаблення європейської економіки на початку 2019 року дещо приглушує оптимізм економістів. Отже, у 2019 році в ЄС очікується уповільнення інфляції, рівень якої становитиме 1,6%.
- Забезпеченість торговельними площами: Хоча у 2018 році загальна торговельна площа у всіх згаданих країнах також збільшилася, це зростання було значно меншим порівняно з попередніми роками. Зростання торговельних площ у країнах ЄС урівноважувалося зростанням кількості населення. Таким чином, показник торговельних площ на душу населення залишається на рівні минулого року, склавши 1,13 м2. До трійки лідерів щодо цього показника увійшли дві країни Бенілюксу – Бельгія (1,66 м2) і Нідерланди (1,60 м2), а також Австрія (1,62 м2).
- Ефективність використання торговельних площ: порівняно до минулого року, в Європі не відбулося жодних змін серед трійки лідерів щодо показника ефективності використання торговельних площ. Перше місце упевнено посідає, як і раніше, Люксембург (приблизно 7 250 євро м2), який показав у 2018 році навіть невеличке зростання на 1,4%. Другу і третю позицію посіли Норвегія (приблизно 6 430 євро / м2) і Швейцарія (приблизно 6 220 євро / м2) відповідно. Як і у випадку показника забезпеченості торговельними площами, у згаданих країнах зберігається великий діапазон значень показника ефективності використання торговельних площ. Значенняцього показника значно зменшуються щодалі на схід та південний схід.

Про дослідження

У дослідженні GfK проаналізовано такі ринкові показники 32 європейських країн: купівельна спроможність (GfK purchasing power), роздрібний товарооборот і частка витрат на покупки у загальних витратах населення. Дослідження також пропонує прогноз роздрібного товарообороту на 2019 рік та оцінку сегмента побутової техніки, в якому роздрібні торговці з кількома каналами продажу наздоганяють тих, що торгують лише онлайн. Крім того, GfK аналізує тенденції споживчих цін у Європі, а також показники забезпеченості торговельними площами та ефективності їх використання. Окремий розділ присвячено розгляду ситуації у роздрібній торгівлі у Великобританії. Разом з іншими чинниками, це дає розуміння того, як феномен підвищення вартості покупок компенсує скорочення обсягу продажів у цій країні. Розрахунки обороту та купівельної спроможності у дослідженні здійснюються в євро на основі прогнозу обмінного курсу Європейської Комісії від 8 листопада 2018 року. Останній термін збору інформації та даних – квітень 2019 року.

 Читайте также: Кризис закончился, но покупатель изменился. О тенденциях современного ритейла - исследование GfK Ukraine

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*