05 травня 2022

Серія вебінарів на тему «Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану»

Серія вебінарів на тему «Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану»

2430

Запрошуємо Вас та Ваших колег взяти участь у серії вебінарів - круглих столів для спеціалістів логістичної сфери щодо ВІДНОВЛЕННЯ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАЧАННЯ ГАЛУЗІ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ТА ПІСЛЯВОЄННОГО СТАНУ. Круглі столи проходитимуть за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) протягом травня-червня у режимі онлайн на базі платформи Zoom. До обговорення залучаються топ-спікери, практики, експерти ринку харчової промисловості та логістики з України та зарубіжжя.

Серія заходів ініційована та проводиться компанією TradeMasterGroup для того, щоб задіяти представників логістики з усіх областей України, де почали працювати ланцюги поставки і планується налагодження життєдіяльності населення, до обміну досвідом з логістами-експертами, країни яких мають практику відновлення та налагодження логістичних ланцюгів постачання після війни, глибокої кризи та які займаються впровадженням новітніх технологій. 

Аудиторія вебінарів - 300+ учасників,  за сферами діяльності:

  • Логістика - 25%
  • Ритейл - 25%
  • Виробник - 20%
  • Дистрибутор - 15%
  • Рішення для логістики - 13%
  • ЗМІ - 2%

Програма вебіранів:

 

ДЕНЬ 1 (20 травня, 16:00). Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни

Євген Нікушин, ТОП-практик логістики з більш ніж 20-річним досвідом, модератор та найкращий спікер Всеукраїнського Дня Логіста. Директор з логістики компанії FADO. За освітою Провізор. 1998 року закінчив Харківську фармацевтичну академію. За покликанням Логіст.

Модератор

Ксенія Сидоркіна, Директор Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).

Вступне слово: Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного стану

Юрій Поєнко, Директор з логістики мережі "Варус". VARUS — це одна з найпопулярніших роздрібних мереж на ринку України. Сферою діяльності компанії є торгівля продуктами харчування та супутніми товарами повсякденного попиту. Кількість магазинів і географія їх розташування охоплюють 28 міст країни.

Тема: Практичні поради для продуктового ритейлу щодо закупівлі товарів під час війни без участі автозамовлення

Лілія Комарова, Директор з маркетингу "Київхліб" . Системний управлінець, професійно будує маркетинг у компаніях з нуля. ТОП 3 компетенції: 1. Глобальне бачення 2. Побудова команд 3. Робота з асортиментом як стратегічним інструментом бізнесу.

Тема: Формування асортименту, виходячи з пропозицій на ринку та необхідності забезпечити покупців товарами у магазинах 

Андрій Алексєєв, Директор департаменту логістики АТ «Молочний Альянс» з досвідом більше 5 років. Станом на сьогодні здійснює побудову централізованого управління логістикою 5 заводів та 1 розподільчого центру; впроваджує інструменти контролю, звітності та управління, проводить навчання персоналу. Реалізував логістичні аудити кількох дистрибуційних підприємств в галузі FMCG, фарма, автомотів, парфумерія та косметика.

Тема: Особливості функціонування ланцюга постачань FMCG у період військового стану

1. Контекст прийняття управлінських рішень.

2. Ситуація із постачанням основної сировини та допоміжних матеріалів.

3. Зміни в попиті і портфелі клієнтів, їх вплив на виробництво. Ефективність виробництва.

4. Особливості функціонування складської інфраструктури і транспортних підрозділів та їх вплив на клієнтський сервіс. 

ДЕНЬ 2 (24 травня, 16:00). Практичні рішення з оптимізації складської логістики з урахуванням реальних змін в умовах воєнного положення 

Євген Нікушин, ТОП-практик логістики з більш ніж 20-річним досвідом, модератор та найкращий спікер Всеукраїнського Дня Логіста. Директор з логістики компанії FADO. За освітою Провізор. 1998 року закінчив Харківську фармацевтичну академію. За покликанням Логіст.

Модератор

1. Оптимізація роботи складу в умовах війни

2. Перерозподіл складських потоків, пошук нових складських приміщень та можливості працювати "з колес"

3. Переїзд складу та налагодження роботи на новому місці

4. Робота складу в зоні бойових дій чи окупації 

Ігор Матвеєв, Директор департаменту логістики ARDIS Group. Поточний функціонал: Стратегічне планування діяльності підприємства відповідно до загальної стратегії групи компаній. Планування та контроль виконання бюджету компанії. Організація, координація та контроль цілодобового складського процесу. Автоматизація складських процесів компанії.

Тема: Практичні рішення по оптимізації складської логістики: кейс Ardis Group

1. Місце Ardis Group в сирній екосистемі України та світу

2. Зруйнований склад та інші проблеми, завдані росією на початку війни

3. Виклики та задачі нової реальності: як ми адаптувалися

4. Перспективи та практичні поради для українського бізнесу 

Артем Попенов, Керівник департаменту логістики "Пепсіко Україна"

Тема: Зміни принципів і моделей роботи транспортної та складської логістики компанії PepsiCo Україна, пошук альтернатив в умовах військового стану 

Сергій Флоров, Заступник директора з операційної логістики МХП Логістика (ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)

Тема: Перерозподіл складських потоків, пошук нових складських приміщень, та можливості працювати з колес

Сергій Мукої, Керівник проєктів департаменту складської логістики Fozzy Group

 

Тема:Складська логістика і війна. Кейс Fozzy Group

 

ДЕНЬ 3 (27 травня, 16:00). Оптимізація транспортної логістики за часів воєнного положення

Євген Нікушин, ТОП-практик логістики з більш ніж 20-річним досвідом, модератор та найкращий спікер Всеукраїнського Дня Логіста. Директор з логістики компанії FADO. За освітою Провізор. 1998 року закінчив Харківську фармацевтичну академію. За покликанням Логіст.

Модератор

1. Пошук нових перевізників і нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів постачання. Практичний досвід, поради.

2. Колаборація з партнерами та виробниками непродовольчих товарів по доставці товарів харчування до заблокованих територій

3. Перевезення гуманітарного вантажу та особливості роботи в зоні бойових дій 

Олександр Бабай, Директор з логістики Fozzy C&C ТОВ "Експансія". Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Має понад 600 торгових точок на всій території країни та понад 35 000 найменувань товарів. Крім торгівельних мереж бізнес-інтереси групи компанії охоплюють виробництво харчової продукції та ресторанний бізнес.

Тема: Оптимізація затрат на перевезення в умовах війни. На чому можливо економити?

1. З якими труднощами зіткнулися в перші дні війні і що робили для пошуку водіїв?

2. Як організовували роботу при нестачі робітників? 

Володимир Дудін, директор з логістики Володимир-Волинська птахофабрика, ТМ «Епікур» «Чеботурочка» — виробник та постачальник курячого м'яса у Західному та Центральному регіонах України.

Тема: Пошук нових перевізників и нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів поставки. Практичний досвід, поради. 

Юрій Свірський, Директор з логістики, Кондитерська фабрика "Ярич" (або англ. Chief Logistics Officer, CF "Yarych"). Бізнес-аналітик в сфері автоматизації бізнес-процесів. З 2017 року основний напрямок роботи - оптимізація складської та транспортної логістики для виробничих та retail-підприємств в Україні та Східній Європі. Директор з логістики на ряді українських промислових підприємствах з 2019 року, серед яких КФ Yarych, фабрика Duna, промислова поліграфія Укрпол. Засновник та співвласник україно-естонської ІТ-компанії SK Group EU.

Тема: Консолідація вантажів як інструмент здійснення ефективної доставки по Україні в період війни

Артем Попенов, Керівник департаменту логістики "Пепсіко Україна"

Тема: Зміни принципів і моделей роботи транспортної та складської логістики компанії PepsiCo Україна, пошук альтернатив в умовах військового стану

ДЕНЬ 4 (31 травня, 16:00). Організація роботи персоналу в умовах воєнного стану 

Олександр Махорт, Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco. Відповідає за продаж та комерційну діяльність компанії в Україні та на міжнародних ринках. До зони відповідальності входять: Україна, Румунія та країни СНД (крім РФ). Йому завжди імпонували високий ритм роботи, велика відповідальність, корпоративна культура, цінності та лідерські позиції, притаманні міжнародним компаніям. Загалом досвід роботи на ринку FMCG становить понад 20 років.

Модератор

1. Як організовували роботу при нестачі співробітників?

2. Збереження команди торговельної мережі.

3. Чи залучаєте до роботи переселенців та чи наймаєте нових співробітників? З якими труднощами зіткнулися?

Тетяна Ребчук, СЕО в ПрАТ "Івано-Франківська харчова фабрика" - один з провідних виробників кондитерської галузі у західному регіоні.

Тема: З якими труднощами зіткнулись в перші дні війни і що робили? 

Марія Домчак, Співвласник компанії ПрАТ "Івано-Франківська харчова фабрика".

Тема: Як загалом змінились обов’язки членів вашої команди? І що почали робити по-іншому? 

ДЕНЬ 5 (3 червня, 16:00). Загальна перебудова роботи бізнес-моделі компанії. Впровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко 

Олександр Махорт, Директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco. Відповідає за продаж та комерційну діяльність компанії в Україні та на міжнародних ринках. До зони відповідальності входять: Україна, Румунія та країни СНД (крім РФ). Йому завжди імпонували високий ритм роботи, велика відповідальність, корпоративна культура, цінності та лідерські позиції, притаманні міжнародним компаніям. Загалом досвід роботи на ринку FMCG становить понад 20 років!

Модератор 

Валерій Губарев, Експерт Комісії з митних питань при Громадській Раді ДФС у м. Києві. Радник з митних питань Громадської спілки «Брокерський сектор». Провідний експерт компанії "Незалежне Митне Агентство". 1993-2015 рр. Державна митна служба України, Міністерство доходів та зборів України.

Тема: Імпорт в Україні під час дії війскового стану

1. Зміни в митному законодавстві

2. Спрощений порядок митного оформлення товарів

3. Як працювати з митницею при ввезені вантажів гуманітарної допомоги 

Володимир Матяш, Генеральний директор ТОВ «Торгова Компанія «Економ Плюс» (мержі магазинів «Эконом», «Drink Хата», «Грошик»). Відповідає за діяльність компанії. Критерії оцінки роботи: розвиток магазинів (кількісний, якісний), виконання запланованих фінансових показників, розвиток мережі (нових форматів).

Тема: Загальна перебудова роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко 

Віктор Сидоренко, Співзасновник "ВЕСТА-ЛІДЕР". Підприємство випускає асортименти рибної снекової продукції, рибні жири високого ступеня очищення, біологічно активні добавки, натуральні смако-ароматичні добавки.

Тема: Досвід виробників з релокації підприємств 

Максим Пейков, Виконавчий директор TERRA FOOD UKRAINE. Досвід роботи в компаніях Lactalis Ukraine, Kimberly Clark, Nestle.

Тема: Як загалом змінилася бізнес-модель компанії після початку війни

Учасники круглих столів отримають відповіді на актуальні питання щодо ведення бізнесу в умовах сьогодення, зможуть ставити спікерам питання та приймати участь в обговоренні і дискусіях. По завершенню усієї серії вебінарів учасникам буде надано доступ до їх відео-записів, а також звіт у вигляді онлайн-альманаху, який міститиме презентації та тези виступів, висновки і запропоновані рішення для подальшого використання та імплементації у власний бізнес.

Як прийняти участь?
Оскільки кількість місць обмежена 300, для бронювання Вашого місця ми пропонуємо внести символічну суму, якою ви підтвердите свою участь:

100 грн (участь в 1 вебінарному круглому столі) і 200 грн (від 2 до 5 круглих столів).
Ці суми повністю перераховується компанією TradeMasterGroup на потреби Збройних Сил України! 

Таким чином, учасники автоматично роблять свій важливий внесок у підтримку ЗСУ. Звіт про перерахування коштів українській армії буде опубліковано за результатами проведення усієї серії заходів у звітному альманасі, який отримають учасники.

Разом з тим, для тих учасників, які опинились в скрутному становищі,  безпосередньо постраждали від російської агресії, чий бізнес не витримав складні умови воєнного стану та які не мають можливості оплатити квиток, компанія TradeMasterGroup передбачила квоти у кількості 100 безоплатних місць. 

 

 

РЕЄСТРАЦІЯ

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*