13 октября 2017

Локальна гастрономічна насолода на фестивалі True&Local

Локальна гастрономічна насолода на фестивалі True&Local

7-8 жовтня в супермаркеті «Сільпо», що на Полярній 20, Д пройшов фестиваль локальної гастрономії «True&Local». Де зібралися 50 українських виробників, чиї продукти красуються на полицях «Лавки Традицій» і 9 шеф-кухарів, які готували кулінарні шедеври з продуктів українських виробників.

«Лавка Традицій» — це не лише місцеві продукти, але і людські історії. Нам приємно відбирати якісні товари і робити їх доступними широкій аудиторії, але ще приємніше — знайомити весь світ із людьми, які створюють ці продукти. Для цього ми влаштували фестиваль, на якому показали, хто і що стоїть за кожним продуктом на наших полицях.

Спеціально до фестивалю Марко Черветті оновив меню Silpo Resto, в якому всі компоненти страв – це продукти, що представлені на полицях «Лавки Традицій».

На фестивалі було зварено 50 літрів бограча від Сергія Пожара, заради цієї закарпатської страви люди приїжджали з усіх куточків міста.

Трохи цікавих цифр:

130 кг яловичини продали виробники делікатесного м’яса «Енвір».

92 кг м’ясної продукції придбали у виробника «Світ м’яса».

30 кг домашнього сиру і 20 кг запіканок продала Ольга Кондратюк.

Одним із фаворитів фестивалю виявився наш улюблений «Коник», за два дні дегустації вони розлили 400 літрів натуральних соків, що дорівнює 4 000 стаканів!

«Для нас було дуже важливо передати настрій та душевність наших українських виробників, надати можливість скуштувати делікатеси, щоб гості упевнилися – український виробник вміє готувати дивовижно смачні речі. Від ідеї до реалізації цієї масштабної подій пройшло три місяці. І судячи з відгуків, ми впорались на 200%. Це надихає на подальші заходи в цьому напрямку» - коментує маркетинг менеджер «Лавки Традицій» Марина Булацька.

Окрім цього, були виробники олії, йогуртів, виноградних равликів, соусів, джемів, томатних соків 5 видів, меду, сирів, солодощів і багато інших.

За два дні фестивалю було проведено 9 годин майстер-класів від шеф-кухарів.
4 години майстер-класів від виробників.
15 годин прямого включення радіо Сковороди.

Кожен гість мав змогу познайомитись особисто з виробником своїх улюблених продуктів, почути з чого почалась його історія життя і продукту. Тому що, «Лавка Традицій» це проект про людей, про фермерство та Україну.

Довідка:

«Лавка традицій» - проект підтримки та розвитку українських виробників. У рамках проекту шукають невеликі господарства по всій Україні і роблять так, щоб їх унікальна продукція потрапила на полиці супермаркетів «Сільпо». На сьогоднішній день у супермаркетах представлено 19 товарних категорій, близько 500 активних артикулів від більш ніж 60 постачальників. Продукцію можна знайти в 32 магазинах в асортименті від 300 до 100 артикулів.

Портал роздрібної та оптової торгівлі TradeMaster.UA

ВСЕ НОВОСТИ

ВСЕ СТАТЬИ



Эксклюзивный материал TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

Личности

Блоги