27 листопада 2018

В компанії «Хенкель Україна» відбулися кадрові зміни

В компанії «Хенкель Україна» відбулися кадрові зміни
2835

З жовтня 2018 року посаду керівника відділу маркетингу в бізнес-підрозділі Beauty Care компанії «Хенкель Україна» обійматиме Ольга Шелістова, яка донині очолювала відділ торгового маркетингу та підтримки продажів. Віднині вона буде опікуватися такими відомими брендами підрозділу Beauty Care, як SYOSS, GLISS KUR, TAFT, FA, Palette тощо. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

На новій посаді пані Шелістова заступить Романа Лісняка, який  вирішив залишити компанію «Хенкель Україна». «Ми бажаємо Роману професійної наснаги та реалізації намічених планів у кожній зі сфер життя», – прокоментувала зміни Ніна Домбровська, президент «Хенкель» в Україні.

За її словами, Ольга Шелістова має багатий досвід роботи в компанії. За цей період вона зробила значний внесок у розвиток бізнесу Beauty Care в Україні і здобула високопрофесійну експертизу у сферах торговельного маркетингу та бізнес-аналітики, реалізувала численні проекти щодо автоматизації внутрішньої звітності й ефективного використання фінансових ресурсів бізнес-підрозділу. «Своєю персональною амбіцією я вважаю впровадження загальної стратегії Henkel 2020+. Це, насамперед, означає сфокусованість на потребах клієнтів і новаторство. У процесі зміцнення своїх брендів Beauty Care вже досягла чималих успіхів на вітчизняному ринку. Тож у майбутньому планує продовжити свою ефективну діяльність в Україні», – зазначила пані Ольга.

Посаду керівника відділу торгового маркетингу та підтримки продажів, яку залишила Ольга Шелістова, обійматиме Віталій Ткач. Раніше він впродовж кількох років працював менеджером по роботі з групою ключових клієнтів, досягнувши значного зростання бізнесу та систематизації роботи у каналі сучасної торгівлі. «В умовах мінливого ринкового оточення, характерними рисами якого є зростаюча глобалізація, швидкий перехід до цифрових технологій, миттєві зміни на ринках, компанія фіксує зростання усвідомлення дефіциту ресурсів і соціальної відповідальності. Тож на новій посаді я маю намір виконувати загальне завдання нашої компанії, яке полягає у прагненні бути динамічними та цифровими як у суто виробничих процесах, так і під час роботи з клієнтами», – наголосив Віталій.

Довідка ТМ:

Компанія «Хенкель» має збалансований і диверсифікований портфель активів, що охоплює різні країни світу. Компанія, діяльність якої ведеться у трьох основних бізнес-напрямках, займає лідируючі позиції в промисловому і споживчому сегментах бізнесу завдяки успішним брендам, інноваціям та технологіям. Бізнес-напрямок «Клейові технології» компанії «Хенкель» займає першість на світовому ринку клейової продукції у всіх сегментах даної галузі в різних країнах світу. В бізнес-напрямках «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанія «Хенкель» займає лідерство в багатьох країнах і секторах по всьому світу. 

Читайте также: В Киеве станет больше H&M

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

 

 

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також