29 листопада 2018

Pfizer та Укрпошта стали ближче до сердець українців

Pfizer та Укрпошта стали ближче до сердець українців
1088

Серцеві захворювання залишаються головною причиною смертності у країні. Тому до свого серця потрібно ставитися дбайливо та регулярно його перевіряти. Нагадати про це українцям стало метою спільної соціальної ініціативи Pfizer та Укрпошта.

Під лозунгом «Близько до серця» організатори дали можливість мешканцям та гостям країни урізних містах безкоштовно надіслати Укрпоштою стильні дизайнерські листівки із фірмовою маркою «Близько до серця» своїм рідним. Кожна листівка – як символ нагадування про необхідність регулярної перевірки найважливішого органу людини.

Перевірити ризик серцевих захворювань у себе та рідних відвідувачі могли за допомогою спеціальної програми онлайн-тестування на сторінках: test2.myheart.com.ua  та test.myheart.com.ua.

Акція проходила у торгових центрах  Києва, Львова, Одеси та Дніпра. На території  ТРЦ була встановлена інтерактивна фотозона у вигляді серця, що запалюється від дотику рук.

Організатори залишились задоволеними результатами,  наголосивши, що, навіть, одне врятоване життя є безумовною ознакою успіху ініціативи.

Протягом 165 років компанія «Пфайзер» (Pfizer) стала визнаним світовим лідером у розробці ефективних високоякісних лікарських засобів та вакцин. Компанія відома глибоким розумінням міжнародних ринків, безумовним виконанням усіх регуляторних вимог та  дотриманням найвищих стандартів етичної промоції. 

Читайте также: Microsoft обошла Apple в гонке капиталов 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також