23 квітня 2020

Мрії дітей здійснюватимуть онлайн

Мрії дітей здійснюватимуть онлайн
1703

Благодійний проєкт «Каруселі мрій» компанії «Епіцентр К» та 1+1 media перейшов в онлайн формат, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

На початку року в межах проекту «Здійсни мрію» в 5 містах України в мережі «Епіцентр» запрацювати «Каруселі мрій». Протягом кількох місяців дитячі магазини «Епік» в Києві, Харкові, Вінниці, Одесі та Тернополі перетворились на майданчики для створення мрій, де діти залишали малюнки зі своїми мріями. Найсміливіші з них організатори взялися втілити в життя.

Щоб не зупиняти проєкт на час карантину та подарувати дітям натхнення в цей не простий для всієї країни період, «Епіцентр» та 1+1 media обрали мрії, які можна здійснити онлайн.

«Хоча наші «Каруселі мрій» тимчасово не працюють, мрії повинні здійснюватися! Сьогодні малечі як ніколи потрібно вірити в добро та диво. Ми вирішили  обрати вже намальовані мрії та здійснити їх. Ми хочемо надихнути діток новими знайомствами, додати впевненості та позитивних емоцій. З нами малеча відкриє нові професії та познайомиться зі своїми кумирами», — розповідає співзасновниця компанії «Епіцентр К» Галина Герега.

Команда «Епіцентру» вже зібрала понад 500 малюнків та втілює мрії дітей в життя. Серед них знайшлися цікаві портрети телеведучих «1+1». Малеча мріє повідомляти про головні новини в Україні та світі з екранів телевізорів. Тому на малюнках зобразили Аллу Мазур, Юрія Горбунова, Дмитра Комарова. Діти також малювали, що мріють стати благодійниками, космонавтами, пожежниками, поліціянтами.

Серед цих малюнків оганізатори проєкту знайшли як ніколи актуальну для сьогодення мрію – блогерство у YouTube. Стати відомим блогером мріють 10-річна Єлизавета Богдан та 7-річний Олександр Масіч із Києва.

Тому відомий блогер, актор, ведучий, артист і маркетолог проєктів на YouTube Андрій Шатирко спеціально для «Каруселі мрій» згодився провести цікавий майстер-клас для Лізи та Саші на тему «Як стати відомим блогером у YouTube».  Андрій розкрив головні правила користування YouTube, розповів про основні фішки для привернення уваги підписників, дав поради зі створення контенту та зробив приємний сюрприз. Запросив до спілкування відомого ютюбера та тіктокера Ігоря Берестейського, у якого майже 2 млн підписників.  Діти мали змогу розпитати в Ігоря, як він став популярним та де черпати ідеї на створення нових відео. І ще багато цікавого.

«Проєкт «Здійсни мрію» — це щось фантастичне. Я побачив стільки цікавості в очах у дітей. Діти зараз ростуть швидше, ніж плине час, тому для мене велика честь бути частиною їх росту», — додає Андрій Шатирко....

Читайте також: ТОП товарів, що купують в Україні онлайн в період карантину

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також