Lidl запускає службу підтримки у WhatsApp
Lidl запускає службу обміну повідомленнями WhatsApp Customer Care, що пропонує швидку підтримку щоденних запитів "для постійних покупців". Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.
На початку цього тижня торгівельна мережа Lidl запустила послугу, яка дозволить клієнтам спілкуватися в режимі реального часу зі службою підтримки рітейлера для своїх клієнтів в Ірландії.
Як очікується, в Ірландії цей сервіс пройде випробування, після чого пошириться на сусідні регіони - Англію, Шотландію й Уельс.
«Запуск нашої служби обміну повідомленнями у WhatsApp - ще одне доповнення до набору цифрових каналів комунікацій із клієнтами, що дозволяє нам будувати та підтримувати міцні відносини з нашими вірними покупцями», - сказав Еойн Комерфорд, керівник служби підтримки клієнтів Lidl в Ірландії та Північній Ірландії.
У травні 2020 року Lidl запустила онлайн-чат-бот через WhatsApp, щоб клієнти могли уникати черг і знаходити найспокійніший час для покупок.
Клієнти можуть надіслати повідомлення Lidl через додаток для обміну повідомленнями, що належить Facebook, інформуючи чат-бота про день і час, який вони мають намір відвідати.
Потім чат-бот повідомить їх - це зазвичай тихий, середній або зайнятий час для відвідування.
Читайте також: Lidl тестирует новую концепцию магазина в Бельгии
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар