10 лютого 2021

Lidl запускає службу підтримки у WhatsApp

Lidl запускає службу підтримки у WhatsApp
1027

Lidl запускає службу обміну повідомленнями WhatsApp Customer Care, що пропонує швидку підтримку щоденних запитів "для постійних покупців". Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.

На початку цього тижня торгівельна мережа Lidl запустила послугу, яка дозволить клієнтам спілкуватися в режимі реального часу зі службою підтримки рітейлера для своїх клієнтів в Ірландії.

Як очікується, в Ірландії цей сервіс пройде випробування, після чого пошириться на сусідні регіони - Англію, Шотландію й Уельс.

«Запуск нашої служби обміну повідомленнями у WhatsApp - ще одне доповнення до набору цифрових каналів комунікацій із клієнтами, що дозволяє нам будувати та підтримувати міцні відносини з нашими вірними покупцями», - сказав Еойн Комерфорд, керівник служби підтримки клієнтів Lidl в Ірландії та Північній Ірландії.

У травні 2020 року Lidl запустила онлайн-чат-бот через WhatsApp, щоб клієнти могли уникати черг і знаходити найспокійніший час для покупок.

Клієнти можуть надіслати повідомлення Lidl через додаток для обміну повідомленнями, що належить Facebook, інформуючи чат-бота про день і час, який вони мають намір відвідати.

Потім чат-бот повідомить їх - це зазвичай тихий, середній або зайнятий час для відвідування.

Читайте також: Lidl тестирует новую концепцию магазина в Бельгии

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також