19 лютого 2021

Tesco вибачилася за помилку, яка призвела до надмірного зняття грошей із рахунків покупців

Tesco вибачилася за помилку, яка призвела до надмірного зняття грошей із рахунків покупців
1319

Британська торгівельна мережа Tesco вибачилася після "технічної помилки", яка призвела до того, що тисячі клієнтів можуть сплатили за покупки двічі, а то й тричі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.

Клієнти Tesco стикнулися з надмірними витратами в магазинах по всій Великобританії через помилку, яка ще не підтверджена.

Вперше про цю історію повідомив сайт MoneySavingExpert.com після того, як сотні покупців поскаржилися у Twitter на подвійні сплати, через що багато хто потрапив у свої овердрафти з банківськими рахунками.

"Нам шкода за незручності, і ми хочемо запевнити постраждалих клієнтів у тому, що вони оплатять покупки лише один раз, а повторювані транзакції будуть скасовані", - заявив представник Tesco.

Незважаючи на те, що Tesco заявляє, що працює над автоматичним поверненням коштів за надміру нараховані кошти, мається на увазі, що повернення платежу може зайняти кілька днів.

Найбільший супермаркет Великобританії також заявляє, що розглядатиме можливість відшкодування коштів тим, з кого були стягнуті додаткові банківські збори через перевищення лімітів на картках.

Як повідомляється, ці випадки сталися по всій Великобританії і торкнулися покупців у різних магазинах, включаючи Express, Extra, супермаркети та заправні станції.

Tesco поки не розкриває, скільки клієнтів постраждали від збоїв, але, як відомо, їх кількість становить тисячі.

Читайте також: Брексіт боляче вдарив по британському рітейлу

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також