25 февраля 2021

Споживчі настрої в Німеччині покращуються більше, ніж очікувалося

Споживчі настрої в Німеччині покращуються більше, ніж очікувалося
1222

Настрої німецьких споживачів пожвавилися більше, ніж очікувалося, показало опитування GfK. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Дослідницький інститут GfK заявив, що його індекс споживчих настроїв, заснований на опитуванні близько 2000 німців, покращився до -12,9 бала у порівнянні з попередніми -15,5 на початку лютого.

Дані показали перше щомісячне збільшення з жовтня і побили прогноз Reuters -14,3.

Рівень зараження в Німеччині стабільно падав у перші тижні року, але останні дні стагнував, і тривоги щодо більш трансмісивних варіантів вірусу зберігаються.

Очікується, що канцлер Ангела Меркель та керівники держави зустрінуться 3 березня, щоб обговорити поступове пом'якшення заходів блокування, які в даний час діють щонайменше до 7 березня.

Ресторани, бари та розважальні заклади не працюють з початку листопада. Посилення блокування з середини грудня змусило зачинитись магазини, сервіси та школи.

Дослідник GfK Рольф Буркл заявив, що моральний дух споживачів дещо відновився від шоку, після рішення про посилення заходів блокування в середині грудня.

"Нещодавнє зниження рівня зараження та запуск програми вакцинації підсилюють надії на швидке пом'якшення заходів", - додав Буркл.

Читайте також: Частка e-commerce британського продуктового ринку досягла рекордних 16%

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги