Mango відкриває інтернет-магазин для інших брендів

Іспанський модний бренд Mango збирається продавати товари інших брендів через свій інтернет-магазин. Бренд нижньої білизни Intimissimi, що входить до групи Calzedonia Group, стане першим новим партнером, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Intimissimi пропонує широкий вибір свого асортименту через платформу Mango. Іспанська компанія сподівається посилити власну пропозицію, залучаючи додаткові бренди. Однак Mango не має амбіцій перерости у величезну мультибрендову платформу, каже Олена Карассо, директорка Mango з онлайн-продажів і клієнтського досвіду. "Ми хочемо розширити свою комерційну пропозицію брендами, сумісними з нашим позиціонуванням", - пояснює вона в прес-релізі.
Угода з італійською торговою маркою нижньої білизни розрахована на три роки і охопить шість країн: Іспанію, Нідерланди, Німеччину, Великобританію, Португалію та Францію. У майбутньому може бути додано більше ринків.
Mango запустила свій перший інтернет-магазин ще у 2000 році. У 2019 році діяльність компанії в Інтернеті принесла оборот 564 мільйони євро або майже чверть її загального доходу. Цього року іспанський модний рітейлер хоче заробити 1 мільярд євро від електронної комерції.
Читайте також: Mango представляє нову концепцію магазину, зорієнтовану на екологію
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua
Раздел: Товары и рынки > Все новости
Теги: інтернет-магазин, e-commerce
Комментарии
Ваш комментарий будет первым.Добавить комментарий