09 лютого 2021

Частка e-commerce британського продуктового ринку досягла рекордних 16%

Частка e-commerce британського продуктового ринку досягла рекордних 16%
1057

Інтернет-частка британських продовольчих продажів у січні досягла рекордних 16% у порівнянні з 8% у тому ж місяці минулого року. Це зумовлено підвищеним попитом під час третього карантину в країні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Дослідницька компанія Nielsen заявила, що за чотири тижні січня британські споживачі витратили на продовольчі товари 1,4 мільярди фунтів стерлінгів, що рівнозначно річному приросту на 121%.

У ньому зазначається, що кожне третє з усіх британських домогосподарств здійснює покупки в інтернеті.

Частка 16% була найвищим рівнем після 14%, зафіксованих у червні 2020 року.

Експерти Nielsen також повідомили, що загальний обсяг продажів продовольчих товарів у Великобританії зріс на 10,6% у січні минулого року, що також є найвищим показником з червня 2020 року.

Читайте також: Великобританія розглядає введення податку на електронну комерцію

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також