Частка e-commerce британського продуктового ринку досягла рекордних 16%

Інтернет-частка британських продовольчих продажів у січні досягла рекордних 16% у порівнянні з 8% у тому ж місяці минулого року. Це зумовлено підвищеним попитом під час третього карантину в країні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Дослідницька компанія Nielsen заявила, що за чотири тижні січня британські споживачі витратили на продовольчі товари 1,4 мільярди фунтів стерлінгів, що рівнозначно річному приросту на 121%.
У ньому зазначається, що кожне третє з усіх британських домогосподарств здійснює покупки в інтернеті.
Частка 16% була найвищим рівнем після 14%, зафіксованих у червні 2020 року.
Експерти Nielsen також повідомили, що загальний обсяг продажів продовольчих товарів у Великобританії зріс на 10,6% у січні минулого року, що також є найвищим показником з червня 2020 року.
Читайте також: Великобританія розглядає введення податку на електронну комерцію
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: електронна комерція
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар