Kaufland інтегрує онлайн-маркетплейс Real до свого веб-магазину
Торгівельна мережа Kaufland має намір інтегрувати інтернет-маркетплейс гіпермаркету Real, що належав Metro, до свого веб-сайт kaufland.de, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Цей крок дозволить клієнтам вибрати з понад 25 мільйонів товарів у 5000 категоріях товарів, у тому числі 300 000 товарів, проданих безпосередньо Kaufland.
Маркетплейс запропонує, зокрема, меблі, спортивний інвентар, велосипеди, автомобільні аксесуари, електроніку, товари для дому та іграшки.
Інтеграція, яка, як очікується, завершиться до середини квітня, також ознаменує вихід компанії Kaufland в роздрібну торгівлю.
Дилери скористаються більшим охопленням веб-сайту Kaufland, що допоможе розробити нові групи споживачів, додав роздрібний продавець.
Торік материнська компанія Kaufland Schwarz Group придбала онлайн-маркетплейс real.de у SCP Group.
Маючи понад 5000 роздрібних торговців, real.de є одним з найбільших онлайн-маркетплейсів у Німеччині.
Читайте також: Kaufland объединяется с Infarm для выращивания зелени в магазинах
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар