09 березня 2021

Unilever виключає слово «Нормальний» із назв засобів краси

Unilever виключає слово «Нормальний» із назв засобів краси
1276

Виробник мила Doveвилучить слово "нормальний" зі своєї косметики та засобів особистої гігієни, а також зупинить цифрові зміни форми тіла та кольору шкіри моделей, що використовуються в його рекламі, намагаючись бути більш інклюзивними. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Цей крок  від лондонської компанії, яка є одним з найкращих рекламодавців у світі, стався у спробі подолати негативну реакцію громадськості, з якою вона стикнулася в деяких своїх рекламних кампаніях.

Минулого року Unilever перейменувала свою найпопулярнішу марку для освітлення шкіри в Індії "Fair & Lovely" на "Glow & Lovely" з "Fair & Lovely", зіткнувшись із гнівом споживачів через негативні стереотипи щодо темних тонів шкіри.

У 2017 році компанія зіткнулася з резонансом у соціальних мережах через рекламу засобу для миття тіла Dove, в якій чорношкіра жінка знімає шкіру й перетворюється на білу жінку.

Зовсім недавно реклама змусила Unilever зупинити на 10 днів продажі всіх засобів з догляду за волоссям TRESemmé з роздрібних магазинів Південної Африки через негативну реакцію.

"Ми знаємо, що виключення слова "нормальний" самостійно не вирішить проблему, але ми вважаємо, що це важливий крок до більш інклюзивного визначення краси", - заявила Санні Джайн, президент підрозділу краси та особистої гігієни Unilever.

У всьому світі у понад сотні брендів Unilever слово "нормальний" буде видалено з описів типу шкіри або текстури волосся та замінено такими термінами, як "сиве волосся" для шампунів або "поповнення вологи" для кремів для шкіри.

Читайте також: Unilever буде боротися з рекламними стереотипами

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також