Unilever виключає слово «Нормальний» із назв засобів краси
Виробник мила Doveвилучить слово "нормальний" зі своєї косметики та засобів особистої гігієни, а також зупинить цифрові зміни форми тіла та кольору шкіри моделей, що використовуються в його рекламі, намагаючись бути більш інклюзивними. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Цей крок від лондонської компанії, яка є одним з найкращих рекламодавців у світі, стався у спробі подолати негативну реакцію громадськості, з якою вона стикнулася в деяких своїх рекламних кампаніях.
Минулого року Unilever перейменувала свою найпопулярнішу марку для освітлення шкіри в Індії "Fair & Lovely" на "Glow & Lovely" з "Fair & Lovely", зіткнувшись із гнівом споживачів через негативні стереотипи щодо темних тонів шкіри.
У 2017 році компанія зіткнулася з резонансом у соціальних мережах через рекламу засобу для миття тіла Dove, в якій чорношкіра жінка знімає шкіру й перетворюється на білу жінку.
Зовсім недавно реклама змусила Unilever зупинити на 10 днів продажі всіх засобів з догляду за волоссям TRESemmé з роздрібних магазинів Південної Африки через негативну реакцію.
"Ми знаємо, що виключення слова "нормальний" самостійно не вирішить проблему, але ми вважаємо, що це важливий крок до більш інклюзивного визначення краси", - заявила Санні Джайн, президент підрозділу краси та особистої гігієни Unilever.
У всьому світі у понад сотні брендів Unilever слово "нормальний" буде видалено з описів типу шкіри або текстури волосся та замінено такими термінами, як "сиве волосся" для шампунів або "поповнення вологи" для кремів для шкіри.
Читайте також: Unilever буде боротися з рекламними стереотипами
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар