Онлайн-продажі продуктів виросли за рік на 255%

Продуктовий ринок у сегменті онлайн більше всіх виграв від пандемії вслід обмежень з другого кварталу 2020 року. За оцінками дослідження платіжного сервісу для інтернет-магазинів CloudPayments, інтернет-продажі продуктів харчування зросли в порівнянні з докризовими показниками на 255%, хоча в минулі роки зростання не перевищував 50%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Варто відзначити, що на продажах продуктових рітейлерів особливо сильно позначився ажіотажне зростання, викликане побоюванням людей про обмеження поставок навесні 2020 року. Разом із тим, компанії, що працюють виключно на онлайн, збільшили виручки і кілька разів. А великі гравці в сегменті традиційного роздробу запустили ряд онлайн-сервісів і значно розширили географію роботи, що дозволило їм перевести значну частку замовлень в онлайн.
В інших секторах зростання було не таким значним, хоча в цілому пандемія і обмежувальні заходи привели в росту популярності різних онлайн-сервісів по всьому світу. Відзначається, що попит на спортивні товари у 2020 році збільшився в онлайн-сегменті на 69% проти 15% -ного зростання до кризи.
Значне зростання також було зафіксоване в сегментах доставки готової їжі та онлайн-освіти. На тлі обмежень і переходу людей на домашній режим роботи і освіти перехід бізнесу в онлайн значно прискорився в більшості секторів.
Читайте також: У Франції зростають витрати на продукти харчування
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар