H&M прагне подолати кризу на китайському ринку на тлі падіння квартального виторгу
H&M відзвітувала про чистий збиток у розмірі 1,39 млрд шведських крон (140 млн євро) проти чистого прибутку 1,93 млрд крон роком раніше за підсумками першого фінансового кварталу 2021 року. У зв'язку з цим рітейлер зробив заяву, що робить все можливе для подолання труднощів в Китаї, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Крім того, продажі H&M за звітний період впали на 21%, до 40 млрд шведських крон (3,9 млрд євро) на тлі тиску на бренд в Китаї. Квартальна виручка компанії знизилася в річному вираженні на 27%, з 54,95 млн крон до 40,06 млн крон.
У своєму прес-релізі H&M підкреслила, що робить все можливе для подолання труднощів у Китаї після відмови від використання синьцзянської бавовни через порушення прав людини в цьому регіоні. У повідомленні компанії наголошується, що Китай є для компанії дуже важливим ринком, і її довгострокові зобов'язання перед країною залишаються серйозними.
«Ми хочемо бути відповідальним гравцем як в Китаї, так і в усіх інших країнах, і зараз ми опрацьовуємо стратегії на майбутнє і активно працюємо над наступними кроками щодо закупівлі матеріалів», - йдеться в заяві рітейлера.
Раніше компанія повідомила, що більше не буде закуповувати вироблений в Синьцзян-Уйгурському автономному районі (СУАР) бавовна, посилаючись на повідомлення про використання в автономному районі КНР примусової праці. Подібні заяви зробили і інші рітейлери і бренди, наприклад, Nike, Adidas, Gap і Converse.
У результаті такої політики китайські покупці почали оголошувати бойкот товарам цих рітейлерів, адреси їх магазинів стали прибирати з довідкової інформації, а актори, що знімалися в їхніх рекламах, розірвали контракти.
Читайте також: H&M і Nike зіткнулися з бойкотом своєї продукції в Китаї
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар