08 апреля 2021

Логотипи з компактним розташуванням букв викликають більше довіри у споживачів

Логотипи з компактним розташуванням букв викликають більше довіри у споживачів
542

Вчені Бостонського коледжу і Індійського інституту менеджменту Удайпур з'ясували, що люди оцінюють компактні логотипи як «безпечні», говориться в дослідженні, опублікованому в Journal of Consumer Research. Особливо це стосується текстових логотипів: літери, які знаходяться близько один до одного, асоціюються з міцністю, тоді як занадто великий простір може сигналізувати про уразливість, повідомляє TradeMaster.UA.

Дослідники Танві Гупта і Хенрік Хагтведт пояснюють це тим, що міцні матеріали, як правило, мають щільну молекулярну структуру. На соціальному рівні загроза змушує людей тіснитися в пошуках безпеки. Споживачі свідомо не пов'язують це з логотипами, але асоціації можуть впливати на сприйняття.

Спочатку вчені попросили 17 тисяч чоловік оцінити логотипи 629 брендів. Компактні зображення викликали більш сприятливе ставлення до бренду. Ці результати були відтворені в наступних експериментах, у тому числі під час пандемії, коли деякі компанії зробили свої логотипи більш «просторими», імітуючи соціальне дистанціювання.

Однак на сприйняття впливає і те, до якої культури відносяться респонденти - традиційної (culturally tight) або вільної і різноманітної (culturally loose). Гупта і Хагтведт виявили, що в звичайних обставинах споживачі віддають перевагу компактним логотипам просторим, незалежно від культурної приналежності.

Однак коли зображення відносяться до компаній, які зачіпають питання безпеки (наприклад, фармацевтичні препарати, мобільні фінансові послуги), респонденти з замкнутих спільнот віддають перевагу «щільним» логотипам. Автори прийшли до висновку, що культурно вільні люди можуть негативно ставитися до браку простору в складних обставинах, оскільки це сигналізує про втрату автономії.

Клікабельність онлайн-реклами залежала від компактності логотипу, безпеки та культурної приналежності респондента. Коли реклама розміщувалася на сторінках із вмістом, пов'язаним із безпекою (наприклад, страхування, комп'ютерна безпека, безпека дорожнього руху), рівень кліків був вище для компактних логотипів, але тільки в державах з традиційним укладом. Однак коли реклама розміщувалася на веб-сторінках іншого змісту, кількість кліків була більше для компактних логотипів незалежно від поглядів людини.

Читайте також: Брендовані стаканчики від друкарні Вольф

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги