Мережа магазинів EVA оголошує фінансові показники за 2020 рік: виручка зросла на 7%

Найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я EVA, якою керує ТОВ «РУШ», поділилася позитивними результатами своєї діяльності за попередній рік, повідомляє TradeMaster.UA.
Так, незважаючи на непросту економічну ситуацію в 2020 році, компанія «РУШ» продовжила розвиток мережі, відкривши 88 нових магазинів EVA в 51 населеному пункті України. Асортимент мережі включає понад 30 000 позицій, а портфель власних торгових марок налічує 51 ВТМ. Загалом штат співробітників компанії складається з близько 13 000 осіб.
Отже, ключові фінансові показники 2020 року* були наступними:
- · виручка компанії зросла на 7% порівняно з 2019 роком і становила 13 445 млн грн (2019 р.: 12 595 млн грн);
- · операційний прибуток становив 1 109 млн грн, що на 36% більше, ніж у 2019 році (2019 р.: 815 млн грн);
- · операційна маржа зросла з 6,5 % до 8,2%;
- · EBITDA 12М збільшилася з 1 389 млн грн до 1 916 млн грн;
- · чистий прибуток становив 548 млн грн, тоді як у 2019 році — 321 млн грн.
Зазначимо, що ТОВ «РУШ» реінвестує чистий прибуток у розвиток бізнесу. Так, чистий рух коштів від інвестиційної діяльності за 2020 рік становить 378 млн грн, за 2019 рік — 432 млн грн.
Короткий фінансовий огляд ілюструє такі результати:
(показники у млн грн, якщо не вказано інше) |
|
|
|
|
2020 |
2019[i] |
Приріст |
Виручка |
13 445 |
12 595 |
7% |
Операційний прибуток |
1 109 |
815 |
36% |
Операційна маржа (%) |
8,2% |
6,5% |
+1,7 pps |
EBITDA 12M |
1 916 |
1 389 |
38% |
Чистий прибуток |
548 |
321 |
71% |
Маржа чистого прибутку (%) |
4,1% |
2,5% |
+1,6 pps |
*звітність підготовлена за стандартами МСФЗ, консолідована.
Підбиваючи річні підсумки, фінансовий директор компанії «РУШ» Лілія Воленко зазначила, що через світову пандемію 2020-й став роком викликів та змін і для компанії, і для всіх людей: «Ми змінювали себе, змінювали свої процеси й отримали результат, який свідчить про правильність цих змін. Торік нам вдалося зберегти фінансову стабільність і створити міцне фінансове підґрунтя для подальшого розвитку компанії».
Читайте також: Продукт власної торгової марки Лінії магазинів EVA став фіналістом European Private Label Awards 2021
[i] Наведені тут дані за 2019 рік є уточненими та можуть дещо відрізнятися від тих, що були опубліковані раніше.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар