Hugo Boss ще більше розширює електронну комерцію

Hugo Boss зробила свій веб-магазин доступним для ще дванадцяти країн, включаючи Туреччину та Об’єднані Арабські Емірати. Німецький бренд моди хоче подвоїти свій оборот в Інтернеті за два роки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Hugo Boss продовжує розширювати свій онлайн-бізнес: після додавання минулого року 32 країн, бренд тепер відкриває свій Інтернет-магазин для клієнтів з 12 додаткових країн. Сюди входять Бахрейн, Єгипет, Естонія, Кувейт, Латвія, Литва, Оман, РФ, Саудівська Аравія, Туреччина, Об’єднані Арабські Емірати та Південна Корея.
Торік бізнес електронної комерції Hugo Boss зріс більш ніж на 50 відсотків і становив 221 мільйон євро. Однак це не могло завадити групі зануритися в мінус через кризу коронавіруса: загальний товарообіг впав на 31 відсоток до 1,95 млрд євро.
Hugo Boss очікує, що перехід до Інтернету продовжиться і найближчими роками. У 2021-му компанія очікує, що продажі в Інтернеті перевищать 300 мільйонів євро; до кінця 2022 року виробник моди хоче перевищити 400 мільйонів євро.
Читайте також: Covid штовхає Hugo Boss у мінус
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар