Amazon стане найбільшим американським рітейлером у 2025 році
До 2025 року американські покупці куплять продуктів на суму 632 мільярдів доларів на сайті Amazon і в роздрібних філіях компанії, включаючи Whole Foods Market, що перевершить 523 мільярди доларів у Walmart. Завдяки цьому першому вдасться відібрати у другого звання найбільшого рітейлера США, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Всі ці дані наводить аналітична компанія Edge by Ascential, що провела спеціальне дослідження. При цьому аналітикам довелося шукати нові підходи для оцінки рітейлерів. Традиційно розмір компанії вимірюється шляхом порівняння доходів, але в даному випадку це не дає повної картини, оскільки у Walmart і Amazon різні моделі ведення бізнесу.
Так, Amazon генерує значну частину своїх продажів від приблизно 2 мільйонів сторонніх продавців, що виставляють товари на його сайті. З них стягується комісія в розмірі 15% від вартості товару. Те, що збирають продавці, не відображається у звіті про доходи Amazon. А ось Walmart, хоча й має швидко зростаючий онлайн-бізнес, все одно залишається в основному традиційним роздрібним продавцем, який купує товари в оптових торговців і розміщує їх у себе на прилавках. Більшість продуктів, які продає рітейлер, відображаються в його доходах.
На думку Дерена Бейкера, генерального директора Edge by Ascential, пандемія коронавірусу «назавжди змістила споживчі звички зі звичайних магазинів на електронну торгівлю». І саме це дає Amazon величезну фору, у той час як Walmart терміново намагається надолужити згаяне, розвиваючи електронну комерцію.
Втім, на ділі в Amazon все не так гладко. Компанії належить чимала робота по залученню нових покупців, що може виявитися непросто на тлі не найкращою репутації. Так, навколо Amazon склався образ місця, де не найкращим чином звертаються з працівниками. Також висловлюються побоювання, що діяльність компанії завдає шкоди навколишньому середовищу і заважає розвитку малого бізнесу.
Згідно опитування 2000 покупців, проведеним фірмою Sitecore з Сан-Франциско, покупці покоління Z нерідко відчувають себе винуватими через покупок у Amazon. 53% з них заявили, що хотіли б скоротити обсяги покупок на сайті компанії. Подібне бажання висловили 49% покупців з покоління мілленіалов, 36% представників покоління X і 25% бебі-бумерів. При цьому майже 70% опитаних були членами Amazon Prime, і більше половини з них розповіли, що бажаючи зробити покупку в Мережі, вони спочатку йдуть на сайт Amazon, а вже потім звертаються до інших джерел.
Читайте також: Amazon запускає сканер долоні в магазинах Whole Foods
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар