H&M почала маркувати своїм товари оцінками за екологічність

Починаючи з 28 травня, бренд H&M почав надавати своїм товарам оцінку за екологічність. Це дозволить покупцям краще оцінити вплив конкретного товару на навколишнє середовище, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Відповідно до розробленої системи, кожен товар отримує профіль стійкості за індексом Хігга. Йому присвоюється бал від «базового» до 3 з урахуванням впливу на навколишнє середовище використовуваних матеріалів і ресурсів.
Продукти з найбільшим впливом на навколишнє середовище отримують оцінку «базовий», тоді як більш екологічні і стійкі альтернативи отримують оцінку 1, 2 або 3. Для кожного продукту також доступна докладна інформація про вплив на споживання води, глобальне потепління, використання викопних видів палива і забруднення води.
Паскаль Брун, керівник відділу сталого розвитку компанії H&M, називає систему оцінок важливою частиною екологічної стратегії компанії: «Ми переконані, що прозорість - це ключ до зміни індустрії моди, і ми з нетерпінням очікуємо подальшого розвитку цього інструменту, щоб у найближчому майбутньому ми могли поділитися з нашими клієнтами ще більшою кількістю екологічних і соціальних даних про нашу продукцію ».
Оцінки будуть вказані на сторінках товарів в інтернет-магазині. У фізичних магазинах покупці зможуть отримати доступ до даних, відсканувавши штрих-код товару.
Читайте також: H&M у Великобританії буде безкоштовно видавати в оренду костюми для співбесід
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар