Протест Aldi проти порівняльної реклами Tesco відхилений
Скаргу Aldi на рекламну кампанію Tesco з порівнянням цін у цих мережах було відхилено британським Управлінням з рекламних стандартів (ASA), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Gazette.
Рітейлер поскаржився на прес-рекламу Tesco, яка з’явилася в липні минулого року.
В Aldi стверджували, що реклама вводить в оману, оскільки в ній чітко не вказано, чи відповідають брендовані товари цінам на таку ж саму продукцію в Aldi.
Німецький дискаунтер стверджував, що споживачі можуть помилково думати, що вони можуть купувати фірмові товари від Tesco за цінами, що відповідають продуктам власного бренду Aldi.
Однак ASA вважає, що в рекламі чітко було зазначено, що бренди були додані до існуючої кампанії, тоді як споживачі будуть обізнані, що Aldi продає як бренди, так товари Private Label.
Регулятор вирішив, що споживачі зрозуміють, що претензії Tesco щодо відповідності цін стосуються не всього асортименту Aldi.
Він також постановив, що торгові марки поєднувались з відповідним товаром "або в рідкісних випадках - найближчим порівнянним продуктом в Aldi, якщо фірмовий товар був недоступний".
«Ми не вважаємо, що споживачі будуть інтерпретувати рекламу як припущення, що показані брендові товари відповідають цінам товарів власної торгової марки Aldi, а також що споживачі зможуть отримати багато товарів «великих брендів» за цінами власних марок Aldi» - зазначили в АСА.
«Ми вважали, що в рекламі споживачам було зрозуміло, що цінова відповідність стосується окремих продуктів, а не цілого асортименту товарів Aldi, і брендова продукція буде поєднуватися з тим самим фірмовим продуктом, доступним в обох магазинах. Тому ми дійшли висновку, що реклама, швидше за все, не вводить в оману".
В Aldi вже заявили, що їх «розчарував» вирок.
Читайте також: Aldi запускає пробний проект продажу сипучих продуктів без упаковки
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар