30 червня 2021

Користувачі витратили на мобільні додатки рекордні $ 34 млрд

Користувачі витратили на мобільні додатки рекордні $ 34 млрд
1176

Витрати користувачів на мобільні додатки досягли рекордної суми - $ 34 млрд. Витрати на мобільні додатки ростуть по мірі послаблення обмежувальних заходів у світі. У порівнянні з минулим роком вони зросли на $ 7 млрд, що пов'язують з глобальним економічним підйомом, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на звіт App Annie.

У додатках на iOS було витрачено більше, ніж на Android - $ 22 млрд і $ 12 млрд відповідно. У річному обчисленні витрати в App Store зросли на 30%, Google Play - на 20%. У дослідженні наголошується, що ринок додатків процвітає - зараз у ньому представлено 5,5 млн додатків, а самому ринку - вже 13 років.

TikTok продовжує зберігати своє домінуюче становище - у середньому в США проводять у додатку 24,5 години на місяць, а у Великобританії - майже 26 годин, обігнавши YouTube за кількістю залучених користувачів. Також TikTok знаходиться на другому місці серед проривних додатків.

Як і раніше популярністю користуються фітнес-програми - Peloton і Fitbit увійшли в число лідируючих за обсягом споживчих витрат за квартал. Крім того, користувачі стали проводити в додатках для спорту більше часу: на 55% - в Італії, на 20% - у Великобританії, на 10% - у США, Німеччині та Іспанії.

Зросли також показники додатків для подорожей. Booking.com увійшов до десятки лідерів у другому кварталі 2021 року за часом, проведеним у додатках для подорожей і відпочинку на Android. Час використання додатків для подорожей збільшився на ринках тих країн, де спостерігається зростання темпів вакцинації, наприклад, у США і Великобританії.

В ігровому сегменті висока динаміка спостерігається протягом всього року. Щотижня ігрові програми завантажують близько мільярда разів. У порівнянні з допандемійним 2019 роком середній тижневий показник у 2021 році на 35% більше, він склав близько $ 1,7 млрд.

Зростання витрат на мобайл спостерігався і в попередньому кварталі - тоді витрати склали $ 32 млрд. App Annie прогнозує, що за підсумками року споживчі витрати на мобільні ігри досягнуть $ 120 млрд, що в 1,5 рази більше всіх інших ігрових форматів разом узятих.

Читайте також: Маркетингові заборони і обмеження можуть принести корпораціям збитки у $521 млрд

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також