Японські спонсори вклали $ 3 млрд в Олімпійські ігри і можуть не окупити свої інвестиції

Спонсори Олімпійських ігор у Токіо вклали в захід понад $ 3 млрд - це найбільша інвестиція в бізнес країни, що приймає Ігри. Однак через відсутність глядачів на трибунах близько 50 японських компаній можуть зазнати збитків, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WSJ.
Спонсорування Олімпійських ігор має свої недоліки незалежно від пандемії. Наприклад, компанії не мають права розміщувати свої назви на ігрових полях і спортивній формі учасників - цього вимагає політика Міжнародного олімпійського комітету (МОК).
Однак символіку самих Ігор спонсори можуть використовувати у своїй рекламі і на етикетках. Така можливість і привертає бренди.
14 глобальних компаній найменше схильні до ризику, так як вони уклали контракт з МОК на регулярне спонсорування Олімпійських ігор. Серед них - Visa, Intel, Alibaba Group та інші. У разі невдачі з іграми в Токіо вони зможуть компенсувати свої втрати наступними змаганнями в Пекіні та Парижі.
Проте багато японських спонсорів уклали контракти саме на ігри в Токіо, чекаючи великого ажіотажу, а тепер ризикують зазнати збитків.
Ідея Nippon Telegraph and Telephone Corporation була в тому, щоб продемонструвати технологію доповненої реальності: так глядачі могли б спостерігати за човновою гонкою, нібу вони були б на воді поруч з учасниками. Тепер ця функція доступна тільки спортсменам і організаторам, які працюють на Іграх.
Компанія KNT-CT Holdings Co. управляє одним з найбільших туристичних агентств Японії - її керівництво розраховувало запропонувати гостям Токіо тури. Однак через відсутність глядачів попиту на послуги агентства не буде.
Toyota Motor Corporation розраховувала продемонструвати екологічні автомобілі. Без глядачів акція також не матиме сенсу.
Asahi Breweries (входить в Asahi Group Holdings Ltd.) - один з 15 Золотих партнерів Токіо 2020 найвищого рівня спонсорства. За словами джерел WSJ, такі компанії платять близько $ 135 млн, щоб потрапити в список. Бренд збирався надати свої продукти глядачам і учасникам Олімпіади - таку заяву компанія зробила при реєстрації у 2015 році. Asahi Breweries заявила, що працює над просуванням своєї продукції серед глядачів, які збираються дивитися Олімпійські ігри вдома і в інших місцях.
Недавнє опитування громадської телекомпанії NHK показало, що тільки 22% жителів Токіо заявили, що сподіваються з задоволенням спостерігати за Олімпійськими іграми. Понад дві третини респондентів стурбовані поширенням COVID-19 через Ігри.
МОК відмовився коментувати свої обговорення зі спонсорами, а Організаційний комітет Токіо-2020 не відповів на запити WSJ про коментарі. Якщо Олімпіада пройде без істотних проблем і японці виграють золоті медалі, то місцеві спонсори зможуть «відбити» витрати після Ігор.
Майкл Пейн, колишній директор МОК з маркетингу та прав на мовлення, заявив, що наближення Ігор завжди пов'язане з клопотами. Навіть епідемія не в новинку, вказав він: перед літніми Олімпійськими іграми 2016 року в Ріо в Бразилії був спалах лихоманки Зика, але в кінцевому підсумку вірус значно не вплинув на відвідувачів.
За словами Пейна, спонсори все ще можуть очікувати, що отримають вигоду від Ігор у довгостроковій перспективі.
Читайте також: NBA відкрила свій перший офіційний магазин у Великобританії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар