20 липня 2021

Американські кафе й ресторани все частіше використовують TikTok для пошуку працівників

Американські кафе й ресторани все частіше використовують TikTok для пошуку працівників
1266

Chipotle, Target, WWE і Shopify - компанії, які об'єдналися з TikTok Resumes, пілотною програмою, що дозволяє кандидатам на роботу розміщувати відео-резюме на соціальній платформі. Ця пропозиція - ще один спосіб для компаній налагодити контакт з потенційними співробітниками, оскільки боротьба за таланти триває. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.

Ресторанам, барам і мережам швидкого харчування особливо важко наймати персонал замість звільнених співробітників на початку пандемії. Багато з цих працівників або не хоче повертатися в професію, або повністю пішли з галузі.

Марісса Андрада, директор з персоналу компанії Chipotle, зазначає, що в мережі ресторанів вже 1,6 млн передплатників на TikTok, і, оскільки більшість співробітників ресторанів Chipotle - це представники покоління Z і мілленіали, то чому б не використати цю можливість?

Із зростанням кількості контенту, пов'язаного з кар'єрою і роботою, на платформах соціальних мереж, надання людям можливості проявити свої творчі здібності - це ефективний спосіб для компанії знайти потрібні кадри.

Ресторани, бари і мережі швидкого харчування роблять все можливе, щоб залучити працівників назад у свої заклади тепер, коли люди відчувають себе більш комфортно, виходячи з дому і харчуючись у приміщеннях.

На додаток до відео-резюме на TikTok, компанія Chipotle розвиває широку мережу для пошуку нових працівників. 15 липня компанія провела день кар'єри від узбережжя до узбережжя у всіх своїх ресторанах. За словами Марісси Андради, мета полягає в тому, щоб найняти 15 000 співробітників для роботи в існуючих ресторанах, а також у 200 нових закладах, які планується відкрити до кінця 2021 року.

Нещодавно компанія McDonald's оголосила, що збільшить погодинну оплату, надасть працівникам оплачувані відгули та допоможе покрити витрати на навчання співробітників. Наприкінці травня компанія Chipotle оголосила про підвищення середньої погодинної оплати праці до 15 доларів, а також про введення бонусів за залучення співробітників в розмірі 200 доларів для членів команди і 750 доларів для генеральних менеджерів.

Darden Restaurants, материнська компанія Olive Garden, оголосила навесні, що планує витратити близько 17 мільйонів доларів на одноразову премію погодинним працівникам ресторанів і підвищення заробітної плати. Погодинні працівники будуть заробляти не менше 10 доларів на годину, включаючи чайові. У січні погодинна заробітна плата підвищиться до 11 доларів, а в січні 2023 року - до 12 доларів на годину.

Читайте також: TikTok відкриє перший pop-up магазин у Лондоні

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також