Бренд Lorna Jane оштрафували за рекламу одягу, який «захищає» від COVID-19
Австралійський виробник одягу Lorna Jane оштрафований на $ 3,7 млн за поширення дезінформації - у рекламі бренду говорилося про створення одягу, здатного захистити від COVID-19. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Подібні повідомлення в рамках рекламної кампанії з'являлися в рекламі в соцмережах, в магазинах, а також на офіційному сайті компанії.
Австралійська державна комісія із захисту конкуренції і прав споживачів (АССС) визнала бренд винним в розповсюдженні неправдивих заяв.
Lorna Jane визнала свою провину за неправдиві публікації в мережах - насправді компанія не має наукових доказів про ефективність технології. Довірений постачальник продавав бренду продукт, який не відповідає заявленим стандартам, розповів генеральний директор Lorna Jane Білл Кларксон.
Бренд одягу використовував нову технологію при створенні спортивного одягу - LJ Shield. Виробники говорили, що вона здатна запобігти появі патогенів, зокрема й COVID-19, а також усунути вірус при контакті з тканиною.
Крім значного штрафу суд також постановив, що протягом трьох років Lorna Jane буде заборонено робити будь-які «антивірусні» заяви щодо свого одягу для активного відпочинку, якщо в неї немає розумних підстав для цього.
Цікаво, що раніше бренд одягу вже звинувачували в поширенні неправдивих відомостей одягу, що захищає від вірусу - у грудні позаминулого року компанію оштрафували на 40 тис. ввстралійських доларів за продаж одягу з ярликами, на яких було написано, що він захищає від вірусу, однак виробник продовжив його продавати до листопада 2020-го.
Читайте також: G презентувала захисну маску з мікрофоном і динаміками
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар