PepsiCo продасть два бренди соків Tropicana і Naked за 3,3 млрд доларів
PepsiCo продасть два бренди соків Tropicana і Naked співвласнику бренду морозива Movenpick за 3,3 млрд доларів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
Новий власник брендів - компанія PAI Partners, яка через спільне підприємство з Nestle володіє брендами морозива Movenpick і Haagen-Dazs.
В результаті угоди партнери теж створять спільне підприємство: PepsiCo буде володіти 39% і правом на дистрибуцію в США. PAI стане найбільшим акціонером брендів з часткою в 61%.
Гендиректор PepsiCo Роман Лагуарта підкреслив, що угода «звільнить» компанію, щоб вона могла сконцентруватися зокрема на розвитку напрямків «здорових» снеків і некалорійних напоїв.
За інформацією ЗМІ, PepsiCo і Coca-Cola поступово відмовляються продуктів з великим вмістом цукру, оскільки молоді покупці все частіше вибирають більш корисні альтернативи.
Читайте також: PepsiCo зменшить вміст цукру у своїх напоях, націлюючись на здоровіші продукти
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар