06 серпня 2021

Lidl Italia зобов'язується надалі скорочувати пластикову упаковку

Lidl Italia зобов
2466

Lidl Italia пообіцяла вжити подальших кроків щодо скорочення пластикової упаковки в рамках стратегії Групи компаній Schwarz REset Plastic, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Мережа італійських супермаркетів має на меті досягти в середньому 20% переробленого матеріалу в упаковці власних торгових марок до кінця 2025 року та усунути чорний пластик у власній упаковці з приватними брендми до кінця 2021 року.

Lidl Italia вже переглянула низку упаковок власних брендів, щоб скоротити використання пластику.

Так, рітейлер замінив пластикову упаковку яєць на контейнер із деревної целюлози. Він також запровадив екологічно чисту утилізацію відходів на всіх своїх підприємствах.

Нещодавно компанія Lidl Italia розширила асортимент продукції з переробленого пластику, представивши спортивну колекцію "Crivit Ocean Bound".

Новий асортимент вироблений із пластикових відходів, зібраних із пляжів або прибережних районів, використовуючи їх як основний компонент для інноваційних та стійких топів, штанів та взуття, пропонованих за доступною ціною.

У березні цього року роздрібний продавець представив свою першу лінію побутової продукції, виготовленої з 95% переробленого пластику PreZero, екологічного підрозділу материнської організації Lidl, групи Schwarz.

Читайте також: Lidl Italy повертає кросівки 'Fan Collection'

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також