Kraft Heinz оприлюднила гарні квартальні підсумки, завдячуючи продажам готових страв

Харчовий гігант Kraft Heinz показав кращий, ніж очікувалося, другий квартал. Незважаючи на послаблення протиковідних заходів Covid у всьому світі, схоже, споживачам важко відмовитися від своїх карантинних звичок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Kraft Heinz зафіксувала мінімальне падіння товарообігу до 6,62 млрд доларів, але це все одно було значно краще, ніж очікування середніх аналітиків у 6,55 млрд доларів. Протягом усього фінансового року компанія прагне, щоб операційний грошовий потік перевищив 6,61 мільярда доларів, зареєстрованих у допандемічний 2019 рік.
Сприятливі показники у другому кварталі стримують хвилю тенденцій у сфері харчування, які все зберігаються з часів карантину, коли люди переключилися на розфасовані страви. «Ми бачимо ознаки того, що певні звички під час пандемії зберігаються, навіть зараз, коли більшість обмежень було знято», - прокоментували в харчовому гіганті.
Утім, генеральний директор Мігель Патрісіо, як і кілька інших топ-менеджерів харчової промисловості, висловив стурбованість із приводу зростання цін на сировину, упаковку та транспорт.
Читайте також: Heinz виступила за однакову кількість булочок і сосисок для хот-догів в упаковках
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар