Конкурент McDonald's відкриє гігантські 4-смугові аналоги «Макавто»
Швидко змінювана модель поведінки споживачів змушує фастфуд-гігантів шукати нові формати. Так, одним з основних трендів на ринку стає укрупнення точок видачі замовлень для автомобілістів. Рекордсменом тут виступає мережа Taco Bell, яка готується представити наступного року точки drive-thru у форматі чотирьох смуг - три працюватимуть на видачу замовлень, зроблених онлайн, а четверта - у класичному варіанті з прийомом замовлень через оператора. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business Insider.
Taco Bell буде використовувати безконтактну систему доставки їжі з кухні наверх до автомобілів за допомогою ліфта. Користувачі мережі вже порівнюють нову систему з касою для оплати проїзду по платних магістралях і навіть із класичною автозаправною станцією.
Насправді укрупнення формату drive-thru почалося ще у 2019 році. McDonald's була однією з перших, хто почав експериментувати з прийомом замовлень через мобільний додаток. А потім, з приходом 2020 року, drive-thru став основним каналом продажів для фастфуд-мереж. Спочатку на їх частку стало припадати 70% продажів, а потім у тому ж McDonald's заявили, що цей показник тяжіє до 90%.
На тлі швидкого зростання попиту мережі Chick-fil-A, Starbucks і McDonald's почали практикувати відкриття двосмугових точок drive-thru, а остання також стала використовувати окремі смуги для клієнтів, що розміщують замовлення через додаток. У новій концепції також починає пробувати себе бургерна Shake Shack, яка вперше запускає багатосмугові точки видачі замовлень автомобілістам.
Читайте також: McDonald's почала продавати низькокалорійні обідні набори
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар