Заснований Кейт Хадсон бренд Fabletics випустив першу колекцію домашнього одягу

Бренд спортивного одягу Fabletics, співзасновником якого є Кейт Хадсон, стоїть на межі масштабного розширення бізнесу. Компанія значно збільшила число магазинів і розглядає можливість проведення IPO, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
"Ми переживаємо серйозні зміни в культурі у зв'язку з пандемією", - прокоментував старший віце-президент Fabletics Фелікс дель Торо, зазначивши, що в момент прискорення продажів минулого року компанія почала краще розуміти потреби своїх клієнтів, які "хочуть бути одночасно зручними і стильними".
У Fabletics реагують на мінливу модель споживання, відзначаючи перманентний перехід людей на віддалений режим роботи по всьому світу.
"Так що зараз дійсно час розширюватися і розуміти, як ми можемо задовольнити ці потреби", - додав дель Торо.
Головною зміною в стратегії розвитку Fabletics в нову епоху стає випуск універсальної колекції одягу для дому. До першої лінійки увійшли 17 предметів, які з'являться у продажу в офіційному інтернет-магазині рітейлера вже з 1 вересня. Колекція включає в себе футболки з рифленої тканини, бавовняні шорти, флісові толстовки, а також легінси, халати й інші предмети, створені з різних тканин. Колекція буде оновлюватися щомісяця.
На першому етапі компанія зосередилася на випуску повного асортименту жіночого одягу для відпочинку, але вже в четвертому кварталі 2021 року Fabletics планує випустити першу чоловічу колекцію. Ціни на товари з нової колекції (представлені розміри від XXS до 4XL) варіюються в межах від 24,95 до 69,95 долара для VIP-членів клубу бренду. Для інших покупців ціни будуть в середньому на 30 відсотків вище.
На сьогодні під управлінням Fabletics знаходиться близько 60 роздрібних магазинів, і до кінця 2021 року їхня загальна кількість буде збільшена до 75. Річний дохід компанії оцінюється в 500 млн доларів. Таку ж суму компанія, яка оцінюється в 5 млрд доларів, розраховує залучити в ході первинного розміщення акцій на біржі.
Читайте також: Бейонсе та Джей-Зі з'явилися в рекламній кампанії Tiffany & Co.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар