08 вересня 2021

Модні онлайн-рітейлери збільшили найм фахівців Big Data на 40%

Модні онлайн-рітейлери збільшили найм фахівців Big Data на 40%
1232

Розробники програмного забезпечення для онлайн-рітейлерів з Nextail представили звіт, згідно з яким провідні гравці модного онлайн-ринку посилили інвестування в Big Data і збільшили найм фахівців по роботі з масивами даних. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

У звіті Nextail проаналізовано 22 модних компанії на глобальному ринку. Прагнучи забезпечити конкурентну перевагу на ринку, роботодавці стали нарощувати штат фахівців Big Data - кількість найнятих працівників даного профілю зросло в абсолютному вираженні на 40,3% до практично 3000 фахівців за 2021 рік.

Таким чином, у середньому штат IT-департаменту включає 136 співробітників. Для порівняння відносних показників Nextail використовує спеціальний індекс RDI (Retail Data-forwardness Index), що вимірює обсяг інвестицій, вкладених у науку про дані, впровадження цифрових систем і алгоритмів штучного інтелекту в бізнес-процеси компанії.

Індекс показує питому вагу співробітника Big Data в сумарній виручці компанії. Так, лідером з відривом у півтора рази за метрикою RDI став британський рітейлер Levi Strauss & Co, який поліпшив значення показника на 15,6 пунктів у порівнянні з минулим роком. Слідом йде канадський бренд форми для йоги Lululemon із ростом на 4,7 пунктів. У топ-5 також увійшли Nike, Burberry і конгломерат PVH. Середні позиції зайняли Adidas, H & M, Gap, Richemont. Замикають рейтинг групи Fast Retailing і Inditex.

Читайте також: Британські батьки розкритикували торгівельні мережі за продаж занадто відвертої шкільної форми

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також