13 октября 2021

SPAR International запустила новий власний бренд - SPAR № 1 Value

SPAR International запустила новий власний бренд - SPAR № 1 Value
691

Торгівельна мережа SPAR International презентувала асортимент продуктів під новою приватною торговою маркою SPAR№1 Value, який планується розповсюджувати на всі європейські ринки, де присутні магазини рітейлера. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Асортимент, який пропонує «якісні, повсякденні речі за вигідними цінами», спочатку охоплює 70 SKU, кількість яких планується розширити до 100 до кінця року.

Усі товари в асортименті були відібрані на основі чітких стандартів забезпечення якості та тестування.

Запуск SPAR № 1 Value стався після успішного досвіду з брендом SPAR Natural, який був представлений у 2018 році та включає 100% органічні продукти.

«Діапазон цін SPAR № 1 є ключовим доповненням до багаторівневої стратегії власного бренду SPAR, що дозволяє покупцям отримати доступ до широкого асортименту продуктів харчування та нехарчових продуктів за винятковою ціною», - йдеться в заяві рітейлера.

В даний час SPAR управляє 11.890 магазинами на 26 європейських ринках, загалом же мережа має 13500 магазинів у 48 країнах світу.

Читайте також: SPAR заощадила мільйон страв завдяки партнерству з Too Good To Go

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также