Польський рітейлер Żabka випробовує мобільний додаток
Торгівельна мережа Żabka вийшла на ринок інтернет-магазинів з новою програмою Jush в рамках нещодавно запущеного стартапу Lite e-Commerce, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Żabka Jush — це додаток для доставки продуктів, який пройде пілотне випробування в столиці Польщі.
Додаток Jush дебютує у Варшаві на платформі iOS, а в майбутньому Żabka сподівається поширити її на інші міста країни.
Увесь процес, від оформлення замовлення до прибуття кур’єра, займає до 15 хвилин.
Споживачі можуть вибрати з асортименту з 1300 товарів мережі магазинів Żabka.
Томаш Суханський, президент правління та генеральний директор Żabka Group, прокоментував: «Прогнози свідчать, що найближчими роками ринок електронної комерції зросте двозначним числом. Це визначають клієнти, які очікують швидкого, надсучасного та зручного онлайн рішення, адаптованого до їхніх повсякденних потреб».
Томаш Блічарський, віце-президент правління, керуючий директор Żabka Future, додав: «Ще кілька років тому ніхто не очікував, що замовити та доставити продукт можна буде за один день. Сьогодні, завдяки q-commerce, клієнти можна робити покупки вдома навіть за чверть години. Ми зосереджуємось на розробці нового сервісу Żabka Jush, щоб гарантувати найвищі стандарти обслуговування та максимальну зручність використання. Ми хочемо зв’язатися з клієнтом у короткий час, щоб він отримував свої покупки «просто зараз».
Читайте також: Żabka запускає формат безкасового магазину - Żappka
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, жабка, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар