10 листопада 2021

Henkel значно збільшила продаж у третьому кварталі 2021 року

Henkel значно збільшила продаж у третьому кварталі 2021 року
1049

У третьому кварталі 2021 фінансового року компанія Henkel продовжила своє зростання і досягла загального обсягу продажу близько 5,1 мільярда євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.

Це відповідає значному органічному зростанню продажів на +3,5 відсотка, що зумовлено, зокрема, завдяки збільшенню цін на продукцію (positive pricing) у всіх бізнесових підрозділах.

Стабільна динаміка обсягів продажів обумовлена поліпшенням попиту в споживчому бізнесі та відновленням промислового виробництва. У номінальному вираженні продажі зросли на 1,9 відсотка.

«Наслідки глобальної кризи, зумовленої пандемією коронавірусу, надзвичайно напружена ситуація на ринках сировини та збої у глобальних ланцюжках поставок продовжували чинити сильний вплив на наше ринкове середовище в третьому кварталі. Тим не менш, Henkel досягла хороших результатів у бізнесі.

Порівнюючи наші показники з докризовим рівнем у третьому кварталі 2019 року, ми досягли середньорічних темпів органічного зростання +3,7 відсотка. Усі бізнес-підрозділи покращили свої результати порівняно з докризовим рівнем, – сказав головний виконавчий директор Henkel Карстен Кнобель. - Успішні інновації, особливо у сфері сталого розвитку, та подальше розширення нашої діяльності у цифровій сфері стали важливими факторами зростання.

Сильне органічне зростання продажів у третьому кварталі також свідчить про наш надійний та збалансований портфель успішних брендів та інноваційних технологій. Це, насамперед, результат успішної роботи нашої глобальної команди, яка з величезною прихильністю робить свій внесок у довгостроковий успіх компанії Henkel у цей непростий час».

Значне зростання продажів у третьому кварталі було забезпечене переважно бізнес-підрозділом Adhesive Technologies. У трьох із чотирьох своїх напрямках бізнесу воно продемонструвало впевнене або навіть двозначне органічне зростання продажів, тоді як напрямок Automotive & Metals (Автотранспорт та метали) зафіксував дещо негативну динаміку.

Показники відрізнялися і в споживчих напрямках бізнес-підрозділів Beauty Care та Laundry & Home Care. Зростання продажів Beauty Care в третьому кварталі виявилося нижчим, ніж у торішньому кварталі, через негативну динаміку продажів, що зберігається, в категорії засобів по догляду за тілом (Body Care) на деяких більш слабких ринках.

При цьому у професійному сегменті було зафіксовано значне органічне зростання продажів у порівнянні з аналогічним кварталом минулого року.

Бізнес-підрозділ Laundry & Home Care показав хороше органічне зростання продажів, в основному за рахунок результатів у напрямку Laundry Care (Засоби для прання).

Що стосується динаміки продажів по регіонах, у третьому кварталі група досягла органічного зростання продажів у всіх регіонах, за винятком Північної Америки.

Високі показники продажів групи були в основному досягнуті за рахунок успішної роботи на ринках, що розвиваються. Тут у всіх регіонах зафіксовано хороше органічне зростання продажів, яке виражається високим однозначним числом.

Органічне зростання  продажів групи склало +3,5%, приблизно до 5,1 млрд євро, в номінальному вираженні +1,9%: – – – Adhesive Technologies: дуже сильне органічне зростання продажів на +7,0%, у номінальному вираженні + 7,1%; - Beauty Care: негативна динаміка продажів на рівні -3,0%, в номінальному вираженні продажу знизилися на -6,5%; - Laundry & Home Care: хороша динаміка продажів на рівні +2,0%, номінальному вираженні – зниження –0,8%;

Показники Henkel виявилися вищими за докризовий рівень: органічне зростання продажів склало +7,5% порівняно з показниками 3 кварталу 2019 року, що відповідає середньорічному зростанню +3,7%.

Читайте також: Henkel очікує на відновлення у 2021 році

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також