23 листопада 2021

Nestle планує подвоїти онлайн-продаж до 2025 року

Nestle планує подвоїти онлайн-продаж до 2025 року
1307

Швейцарська компанія Nestle розраховує домогтися збільшення виручки від електронної торгівлі вдвічі, до чверті від загального обсягу продажів до 2025 року за рахунок додаткових інвестицій у маркетинг та технології, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

У найближчому майбутньому Nestle займеться розвитком власних онлайн-каналів, щоб стимулювати інтернет-продажі. Компанія вкладеться в рекламу і кавових продуктів від Nespresso, і кормів для домашніх тварин Purina, оскільки саме ці товари найчастіше купують споживачі через власні інтернет-майданчики Nestle.

«Ми плануємо збільшити обсяг онлайн-продажів з 13% у 2020 році до 25% у 2025 році», - розповів Бернар Менье, керівник стратегічних бізнес-підрозділів, маркетингу та продажів Nestle.

Щоб досягти поставленої мети, компанія значно збільшить інвестиції у цифровий маркетинг. Розмір інвестицій невідомий, але Nestle наголосила, що зможе покрити витрати за рахунок власних ресурсів та економії. Нагадаємо, що торік загальний обіг продовольчого гіганта становив 80,2 мільярда євро. За перші дев'ять місяців 2021 року частка електронної комерції у загальних продажах зросла до 14,1% із 12,8% роком раніше.

Крім того, коли великі продуктові компанії намагаються продавати свої товари безпосередньо споживачам, вони отримують можливість вивчити їхні звички купівлі. Оскільки нещодавно Apple та Google вжили заходів безпеки, щоб рекламодавці не могли відстежувати дані користувачів без їхньої згоди, компанії шукають інші способи отримання інформації про покупки.

Читайте також: Nestle запустить у продаж яйця та креветки на рослинній основі

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також