Майже третина іноземних брендів повністю залишила росію
27% іноземних брендів, які орендують площі у російських ТЦ, залишили країну. Ще 51% закордонних марок припинили діяльність, 22% проводять реструктуризацію. Переважна більшість брендів, які припинили свою діяльність (70%), відносяться до fashion-сегменту. Про це , повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на підрахунки консалтингової компанії CORE.XP.
У Москві, Санкт-Петербурзі та містах-мільйонниках найбільші ТЦ переважно наголошували на присутності світових брендів. У зв'язку з цим, обмеження їхньої роботи значно позначилося на відвідуваності.
Регіональні молли виявилися більш стійкими, ніж столичні: там імпортні бренди відігравали меншу роль. Невеликі ТЦ також не відчули помітного зниження трафіку, оскільки їм простіше знайти альтернативу закритим орендарям.
При цьому ритейлери, які призупинили свою роботу, як правило, продовжують виконувати обов'язки перед орендодавцями, а більшість закордонних компаній намагаються тим чи іншим способом залишитися на ринку країни-агресорки— домовляються з російським менеджментом, використовують довірче управління або продають свої активи незалежнимм організаціям.
Нагадаємо, серед компаній, які оголосили про свій відхід, - H&M Group, Nike, Starbucks, Victoria's Secret, Lush, Lego. Серед брендів, які зараз проводять реструктуризацію, — McDonald's, Levi's, L'Occitane. У списку компаній, що зупинили свою діяльність, але не оголосили про вихід з ринку рф — Inditex (Zara, Massimo Dutti та інші), MAC, Jo Malone, Decathlon, Adidas, Puma, Hugo Boss, Swarovski.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, санкции против россии, уход компаний из россии
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар