Mango розширює присутність у Великій Британії

Іспанський бренд Mango нарощує присутність у Великій Британії, відкриваючи відразу три нові магазини цієї осені, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Drapers. Таким чином, кількість торгових точок компанії у Великій Британії збільшиться майже до 50.
Зараз у Mango в країні 46 магазинів, включаючи власні точки та відділи в універмагах. У вересні було відкрито магазин у торговому центрі Bluewater у Дартфорді, а на 14 жовтня заплановано запуск торгової точки площею понад 300 кв. м у новому лондонському ТЦ Battersea Power Station, де буде представлений лише жіночий одяг.
У листопаді Mango планує відкрити ще один магазин із виключно жіночим асортиментом у ТЦ Eldon Square у Ньюкаслі. Його площа становитиме понад 400 кв. м.
Іспанський ритейлер веде діяльність у Великій Британії з 1998 року. У 2021 році компанія посилила свою присутність у регіоні, відкривши флагманський магазин на Оксфорд-стріт у Лондоні та ще три точки у Манчестері, Единбурзі та Дербі. Крім цього, Mango уклала дев'ять концесійних угод з компанією John Lewis Partnership plc, оператором універмагів на території всієї Великої Британії, а також підписала 10 договорів на оптові постачання з ірландською мережею Shaws і чотири з лондонськими Morleys Brixton.
Читайте також: Mango закриває преміальний бренд Alter Made
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, манго, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар