Як інфляція змінює поведінку покупців в інтернет-магазинах

Результати дослідження поведінки клієнтів інтернет-магазинів презентували у цифровій асоціації Bitkom. Опитування проводилося у листопаді. Головний висновок: понад дві третини клієнтів платформ електронної торгівлі (69%) зараз ретельно обирають товар та тричі думають, чи робити на нього замовлення. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Також 64% респондентів заявили, що у першу чергу шукають знижки та акційні пропозиції, щоб зекономити кошти. При цьому 46% заявили, що скоротили кількість покупок в Інтернеті. А ще 40% повідомили, що здебільшого заходять на сторінки інтернет-магазинів, щоб порівнювати ціни на товар, що їх цікавить. Дехто просто хоче довідатися, чи він їм по кишені.
Цікаво, що асоціація Bitkom провела це дослідження у Німеччині. Серед респондентів, кількість яких становила 1123 осіб, 91% є постійними покупцями у системі електронної торгівлі. Тож експерти доходять висновку, що загалом у Європі покупці мали би бути ще більш обережними.
«Пандемія коронавірусу дала величезний поштовх онлайн-торгівлі та змінила купівельну поведінку споживачів у довгостроковій перспективі», — каже генеральний директор Bitkom Бернхард Роледер. Однак нинішні соціально-економічні проблеми, корінь яких потрібно шукати в агресивній політиці росії, гальмує розвиток електронної комерції.
Ще одна особливість нинішнього часу полягає у тому, що аж 66% покупців інтернет-магазинів використовують для здійснення замовлень мобільні додатки для смартфонів. Два роки тому їх частка становила 54%, а у 2018 році – 50%. Це важлива інформація для продавців,я ким варто розуміти, наскільки великий екран більшість їх клієнтів використовують для перегляду картинок.
Читайте також: Moody's прогнозує погіршення споживчих настроїв у 2023 році
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, онлайн-коммерция, e-commerce, онлайн-магазин, маркетплейс
Комментарии
Ваш комментарий будет первым.Добавить комментарий