06 лютого 2023

Продажі спортивних товарів на росії впали на 40% після виходу Nike і adidas

Продажі спортивних товарів на росії впали на 40% після виходу Nike і adidas
1249

Продажі спортивних товарів на російському ринку скоротилися у 2022 році на 43% у кількісному вираженні та на 40% у грошовому, випливає з матеріалів дослідження Tinkoff Data. Онлайн-продажі спорттоварів минулого року скоротилися на 55% і 51% відповідно, повідомляє TradeMaster.UA.

аdidas і Nike зупинили операційну діяльність на російському ринку в березні 2022 року. До роздрібної мережі adidas до початку минулого року входило близько 400 магазинів. У січні компанія заявила про остаточний вихід з рф і продаж всіх своїх активів. У мережі Nike налічувалося 116 магазинів – влітку минулого року бренд заявив про припинення роботи у фашистській країні.

Читайте також: Paul Smith оголосив про вихід з росії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також