Арнольд Шварценеггер став обличчям DIY-бренду від Lidl

Зірку бойовиків Арнольда Шварценеггера було названо новим обличчям бренду Lidl Parkside, під яким продаються товари для ремонту та догляду за домом на кількох європейських ринках. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У заяві Lidl сказано, що Арнольд Шварценеггер «ідеально поєднується» з продуктами лінійки Parkside.
«Я тут, щоб поговорити про мої інструменти досягнення успіху», — каже Шварценеггер у рекламі. — Усе, що я коли-небудь створював, було завдяки тому, що я мав силу в моїх руках, як і ви. Я не боявся зазнати невдачі, думати нестандартно».
Це не перший випадок, коли кінозірка занурюється у світ роздрібної торгівлі та FMCG – у 2019 році він об’єднався з SodaStream у маркетинговій кампанії, щоб заохотити компанії та споживачів боротися з пластиковими відходами.
«Пластикові відходи є однією з найбільших глобальних загроз, і якщо ми не вживемо швидких і ефективних заходів проти потоку пластику, ми загинемо», — прокоментував тоді колишній губернатор Каліфорнії.
Цього року відзначається 50-та річниця відкриття першого магазину Lidl у Німеччині, і дискаунтер проводить низку заходів протягом року під девізом «50 років більше, ніж дешево».
Читайте також: Lidl застосовує робототехніку для розбирання палет
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл німеччини, лідл німмеччина
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар