12 грудня 2023

У магазинах люксових брендів зібралися величезні надлишки

У магазинах люксових брендів зібралися величезні надлишки
768

У магазинах люксових брендів, у незалежних бутиків та онлайн-ритейлерів по всьому світу скупчилися величезні запаси люксових товарів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.

Попит на предмети розкоші почав зростати після пандемії COVID-19: у 2022 р. продаж зріс на 15%, за оцінкою Bain. Але ближче до кінця року споживачі США почали знижувати витрати, а влітку 2023 р. знизився попит на люксові товари і в європейців. Попит на люкс з боку китайських туристів також не виправдав очікувань. Через це, як прогнозує Bain, у 2023 р. темпи зростання продажів люксових товарів скоротяться вдвічі до 7,5%.

Через уповільнення темпів продажу у ритейлерів почали накопичуватися великі запаси люксових товарів. Наприклад, в онлайн-магазині Mytheresa до кінця III кварталу запаси товарів зросли на 44% рік до року, «компанія перебуває в найгірших ринкових умовах з 2008 року», розповів виконавчий директор WSJ ритейлера Міхаель Клігер. Окремі ритейлери, наприклад Burberry, викуповують назад власний одяг з універмагів.

І якщо звичайні магазини можуть запровадити знижки, щоб розпродати товарні надлишки, то люксові бренди робити так не стануть для збереження авторитету, вказує газета. До того ж багато марок, як Prada, останніми роками спеціально знижували частку оптових продажів, розширюючи власну роздрібну мережу. А Prada у своїх бутіках, як і його конкурент Gucci, не робить знижок. Погіршує проблему і те, що країни-члени Євросоюзу цього року раніше проголосували за те, щоб заборонити один із старих способів звільнення від надлишків — спалювання одягу.

В результаті у люксових брендів залишається варіант передати товари в аутлети, які стають все популярнішими у людей, які бажають купити люкс. За даними Bain, за останні десять років частка аутлетів у продажу всіх люксових товарів зросла більш ніж у два з половиною рази до 13%. Однак і там не завжди покупці можуть розраховувати на значну знижку. Наприклад, мережа аутлетів у Європі та Китаї Bicester Collection вимагає від люксових брендів знижку 35%, але робити її більше компанії не зобов'язані.

Також для звільнення магазинів від запасів люксові ритейлери можуть залучити неофіційних реселерів. Вони зазвичай скуповують люкс у європейських незалежних бутіках наприкінці сезону, де товари коштують найдешевше, і перепродують у Кореї чи Гонконгу, де ціни можуть бути на третину вищими. Раніше бренди намагалися боротися з перекупниками, промовляючи у контрактах із бутіками заборону на перепродаж. Але тепер, за словами джерела газети, вони самі домовляються про викуп товарів реселлерами та пропонують асортимент.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також