Alibaba втратить 1,2 млрд євро на продажі мережі універмагів Intime

Alibaba продає свою китайську мережу універмагів Intime консорціуму, до якого входить нинішнє керівництво мережі. Компанія має намір зосередитися на своєму основному бізнесі – електронній комерції – і готова зазнати збитків у розмірі 1,2 млрд євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Сума угоди оцінюється в 7,4 млрд юанів (трохи менше ніж 1 млрд євро), що становить менше половини від 2,2 млрд євро, які Alibaba заплатила за Intime у 2017 році.
Рішення про продаж Intime є частиною масштабної реструктуризації Alibaba. 2023 року компанія вже розділилася на шість окремих бізнес-підрозділів. Основна увага також повертається до електронної комерції, де Alibaba готується до жорсткої конкуренції.
Продаж також спричинена складними ринковими умовами в секторі роздрібної торгівлі Китаю. Довіра споживачів залишається низьким, що чинить тиск як у звичайних роздрібних продавців, і на компанії, зайняті електронною комерцією. Реструктуризація має дозволити групі Alibaba працювати більш ефективно на насиченому конкурентному ринку.
Читайте також: Alibaba відзвітувала гірше за прогнози через жорстку конкуренцію на китайському ринку
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, алібаба, ecommerce, аліекспрес
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар