Люксові бренди посилюють присутність у Таїланді

Найбільші світові люксові бренди, включаючи Christian Dior, Louis Vuitton та Porsche, активізують свою діяльність у Таїланді після послаблення попиту у Китаї. За даними Bloomberg, уповільнення китайської економіки змусило виробників товарів класу преміум шукати альтернативні ринки збуту. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Бренди преміум-сегменту, такі як Maison Margiela, Jil Sander, Prada та Christian Louboutin, нарощують присутність у тайських торгових центрах високого рівня, відкриваючи нові магазини та розширюючи існуючі канали продажу. Згідно з даними консалтингової компанії Luxurynsight, з 26 люксових бутиків, що з'явилися в Південно-Східній Азії за останні 12 місяців, 11 відкрилися саме в Таїланді.
Основними драйверами розвитку люксового ритейлу в Таїланді експерти називають:
- стабільне економічне зростання, що забезпечує платоспроможний попит із боку місцевого населення;
- зростання туристичного потоку, що стимулюється ліберальною візовою політикою та популярністю країни серед заможних мандрівників;
- сприятливі умови для бізнесу, включаючи податкові пільги та стратегічно зручні торгові локації.
Експерти очікують, що 2025 року Таїланд продовжить залучати люксові бренди, особливо на тлі невизначеності в китайській економіці.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ринок розкоші, луї віттон, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар